اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد

زنجان پیشتاز در ساخت مسکن مهر

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: استان زنجان جز پیشتازترین استان‌ها در زمینه ساخت واحدهای مسکونی مهر است.

زنجان پیشتاز در ساخت مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید سید اعلایی امروز در مراسم معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار داشت: با آمار ارائه شده از سوی مسئولان ذیربط در زنجان این استان جز برترین استان‌ها در زمینه ساخت واحدهای مسکونی مهر است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور ساخت 30 هزار واحد مسکونی در شهرستان‌ها استان ادامه داد: تا کنون 14 هزار واحد مسکونی مهر در استان زنجان افتتاح شده است.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تامین مسکن برای افراد فاقد مسکن یکی از سیاست‌‌های اجرایی دولت خدمتگذار است، ادامه داد: خوشبختانه استان زنجان در زمینه ساخت مسکن یکی از استان‌هایی است، که بسیار موفق عمل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: از سال 84 تا کنون 28 هزار و 400 واحد مسکونی روستایی در استان زنجان افتتاح، بهره‌برداری و تعمیر شده است که این آمار در کشور بی‌سابقه است.

اعلایی همچنین در ادامه با اشاره به اقدامات راه سازی صورت گرفته در استان زنجان اضافه کرد: در حال حاضر 199 پروژه در حوزه ریلی در استان زنجان صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به احداث راه‌هایی روستایی اذعان داشت: احداث بیش از 470 کیلو متر راه روستایی در استان زنجان که احداث و آسفالت شده نیز از اقدامات بسیار مناسبی که توسط اداره کل راه و ترابری استان زنجان صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم پیام وزیر راه مبنی بر معارفه مدیر کل راه و شهرسازی قرائت و حافظ باباپور به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان و قائم مقام وزیر در استان زنجان منصوب شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول