اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌جنوبی خبر داد

ساخت 25 هزار واحد مسکن مهر در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: 25 هزار و 200 واحد مسکن مهر در استان در دست ساخت است.

ساخت 25 هزار واحد مسکن مهر در خراسان‌جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سربیشه، محمود محسن‌زاده در جلسه شورای مسکن شهرستان سربیشه اظهار داشت: امید است با بهره‌برداری از این واحدها مشکل مسکن در استان حل شود.
وی اضافه کرد: چنانچه دوران مشارکت تعاونی‌ها در مرحله اخذ تسهیلات و ساخت بیشتر شود از دوران فروش اقساطی، زمان آن کسر می‌شود و این به ضرر اعضای تعاونی است که سبب افزایش مبلغ اقساط خواهد شد.
فرماندار سربیشه نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات خوب انجام شده به بیان مشکلات فراروی تعاونی‌های مسکن مهر و سایر پرداخت.
غلامرضا حسین‌پور بیان داشت: اختلاف سود دوران مشارکت، ضرورت اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب، عدم تحویل زمین مسکن مهر مود و آماده‌سازی آن از جمله مواردی است که لازم است برای آن تدابیری اندیشیده شود.
وی، خواستار ایجاد دیوار حائل مسکن مهر و واگذاری زمین به سپاه و دانشگاه کشاورزی برای اجرای برنامه‌های دستگاه‌های مربوطه شد.
فرماندار سربیشه با انتقاد از کندی پیشرفت خدمات روبنایی از مدیران تعاونی‌ها درخواست کرد مصالح مورد نیاز پروژه‌های مسکونی را از تولیدات خود شهرستان تامین کنند.
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی نیز گفت: طرح نهضت مسکن مهر برای خانه‌دار کردن همه آحاد جامعه که فاقد مسکن و سرپناه هستند شکل گرفته است.
سیدکاظم اولیایی افزود: طرح مهر یک اولویت برای همه ما است و مدیران باید همه توان خود را برای به نتیجه رساندن آن به کار برند.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول