اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد

عملیات اجرایی ساخت 750 واحد مسکن مهر شهر خرو

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی ساخت 750 واحد مسکن مهر شهر خرو تا پایان سال‌جاری آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی ساخت 750 واحد مسکن مهر شهر خرو

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سعید حسین‌پور در جلسه ستاد بازسازی این شهر اظهار داشت: از آنجا که این طرح چند سال پیش تدوین شده نیاز به پاره‌ای اصلاحات و بازنگری دارد که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل مسکن و شهرسازی موظف هستند پیشنهادات اصلاحی خود را ظرف 10 روز آینده برای بررسی و تصویب نهایی اعلام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت مکان‌یابی برای ساخت واحدهای مسکونی جدید ادامه داد: همچنین این نهادها بایستی زمین‌های قابل استحصال برای ساخت و سازهای مسکونی را احصا و اعلام کنند.

حسین‌پور از آغاز ساخت 750 واحد مسکن مهر این شهر تا پایان سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: واحدهای مسکونی که به خاطر ابراز تمایل مالکان آن بناست در محل‌های کنونی ابقا و مشمول بهسازی شوند تا پایان سال‌جاری شناسایی و تعیین تکلیف می‌شوند.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در آغاز عملیات بازسازی این شهر گفت: شهرداری خرو بایستی با توجه به تعریف پروژه‌های مربوط به حوزه ایمن‌سازی معابر و برآورد ریالی آنها، تا پایان هفته نسبت به تبادل موافقت‌نامه اقدام کند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول