اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گیلان:

ساخت مسکن روستایی از مهاجرت‌ها جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان فعالیت دولت در بخش مسکن را تاثیرگذار دانست و گفت: ساخت مسکن از مهاجرت روستائیان جلوگیری می‌کند.

ساخت مسکن روستایی از مهاجرت‌ها جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی بعد از ظهر امروز در دیدار کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت هفته تاسیس بنیاد مسکن به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: مسکن از معضلات بشریت به‌ویژه در عصر حاضر است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد به دلیل نداشتن مسکن ازدواج نمی‌کنند، افزود: مسکن آرامش‌بخش خانواده‌هاست.

قربانی، کارتن‌خوابی را از معضلات جوامع غربی برشمرد و تصریح کرد: زندگی افرادی که در خیابان‌ها زندگی می‌کنند رنج‌آور است.

امام جمعه رشت به تاسیس بنیاد مسکن پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: خدمات خوبی در دولت نهم و دهم در زمینه احداث مسکن انجام شده است.

وی، مسکن مهر را از برجستگی‌های جمهوری اسلامی ایران نامید و خاطرنشان کرد: ساخت دو میلیون مسکن توسط دولت احمدی‌نژاد بی‌نظیر است.

قربانی عدم وجود امکانات در روستا را موجب مهاجرت‌ها ذکر کرد و بیان داشت: ساخت مسکن در روستا از مهاجرت روستائیان جلوگیری می‌کند.

نماینده نخست مردم گیلان در خبرگان رهبری بر اجرای طرح هادی در روستاها تاکید کرد و یادآور شد: ماندگاری مردم در روستاها موجب حفظ امنیت در منطقه می‌شود.

وی بنیاد مسکن را سکوی جهش برای خانه‌دار شدن مردم توصیف کرد و افزود: فعالیت دولت در بخش مسکن قابل توجه است.

قربانی فعالیت‌های بنیاد مسکن در بخش ساخت مسکن در روستاها را تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: ابتدای انقلاب امکانات زندگی در روستاها وجود نداشت و مردم ناچار به ترک این مناطق می‌شدند. نماینده ولی فقیه در گیلان تاسیس بنیاد مسکن به فرمان امام (ره) را تلنگری برای خانه‌دار شدن مردم دانست و بیان داشت: نبود امکانات در روستاها از عوامل مهاجرت‌هاست.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول