اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

ساخت مسکن مهر در تهران متوقف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با اشاره به اثرات طرح مسکن مهر در زندگی اقشار جامعه گفت: مسکن مهر کاری بزرگ، انقلابی و ماندگار است.

ساخت مسکن مهر در تهران متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن لحظاتی پیش در آیین افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر شهری استان تهران که با حضور رئیس جمهور در پاکدشت صورت گرفت، مسکن مهر را کاری بزرگ، انقلابی و ماندگار دانست و گفت: مسکن مهر آثار غیرقابل انکاری در زندگی اقشار مردم دارد.

استاندار تهران با اشاره به واحد‌های مسکن مهر شهری آماده بهره‌برداری در استان تهران اظهار داشت: 57 هزار واحد مسکن مهر شهری و 15 هزار واحد روستایی آماده بهره‌برداری است که از امروز به‌مرور زمان همانند امروز تا پایان سال و بخشی دیگر نیمه نخست سال آینده به صورت تدریجی به صاحبان آنها تحویل داده می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تولید و ساخت مسکن مهر در استان تهران متوقف نمی‌شود، عنوان کرد: ما برای ساخت مسکن آمادگی داریم و اگر میزان مسکن ساخته شده در قالب مسکن مهر نتواند به طور کامل پاسخگوی متقاضیان باشد، زیرساخت‌های مورد نیاز دور دوم و موج دوم مسکن مهر در تهران نیز تدارک دیده شده است.

تمدن تاکید کرد: مسکن مهر در شهرهای جدید با همین قدرت و سرعت آغاز به کار کرده است و در حال حاضر 57 هزار واحد مسکن مهر از مجموعه مسکن مهر 99 ساله در قسمت مقاوم‌سازی، نوسازی، خودمالکی و مشارکتی در استان تهران آماده بهره‌برداری است.

وی همچنین از آماده بهره‌برداری بودن 15 هزار واحد روستایی خبر داد و تاکید کرد: 15 هزار واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی، نوسازی و بهسازی شده که این کار چهره روستاها را عوض کرده است.

استاندار تهران در پایان با اشاره به پروژه مسکن مهر امام رضا (ع) پاکدشت تصریح کرد: این پروژه از اواسط سال 88 در زمینی به مساحت 150 هکتاری برای 12 هزار واحد در شهرک مهر امام رضا (ع) کلید خورد که اکنون نزدیک به هشت هزار واحد آماده است و امروز 2 هزار واحد آن واگذار می‌شود.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول