اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 21 درصدی صدور پروانه ساخت مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: صدور پروانه ساخت مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در این استان 21 درصد رشد داشته است.

رشد 21 درصدی صدور پروانه ساخت مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

علی علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر متقاضیان احداث 12 هزار و 174 واحد مسکن مهر در این استان در مرحله تخصیص زمین هستند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن 14 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این تعداد 12 هزار و 700 واحد با برخورداری از 112 هزار و 382 مترمربع به صورت قرارداد زمین اجاره 99 ساله است که در مقایسه با تعداد قراردادهای ثبت شده در مدت مشابه سال گذشته 19 درصد رشد نشان می‌‎دهد.

علیخانی از صدور 12 هزار و 418 پروانه ساخت مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در این استان خبر داد و گفت: این تعداد پروانه ساخت در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن 21 درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد مسکن مهر این استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در این استان، گفت: از مجموع واحدهای در دست احداث در این استان 12 هزار و 289 واحد در مرحله فونداسیون، 10 هزار و 608 واحد در مرحله اتمام اسکلت و 10 هزار و 135 واحد در مرحله اتمام سقف است.

وی از اتمام مرحله نازک‌کاری 3 هزار و 108 واحد مسکن مهر در این استان خبر داد و گفت: با اتمام مراحل نازک‌کاری این تعداد واحد شاهد رشد 360 درصدی واحدهای مسکن مهر در این استان هستیم.

علیخانی با اشاره به تسهیلات 72 هزار و 500 میلیون ریالی اختصاص داده شده به واحدهای مسکن مهر این استان، گفت: تاکنون 9 هزار و 479 نفر در این استان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که تاکنون پرداخت تسهیلات به 7 هزار و 250 نفر از این افراد مصوب شده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول