اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکید کرد

تامین زیرساخت‌های لازم برای مسکن مهر مرند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرند بر ایجاد زیرساخت‌ها و حل مشکلات مسکن مهر و شهرک میلاد مرند تاکید کرد.

تامین زیرساخت‌های لازم برای مسکن مهر مرند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر این شهرستان با اشاره به موقعیت جغرافیایی، آب و هوای خاص و معتدل همچنین منظره بکر شهرک میلاد مرند (مسکن مهر)، تامین زیرساخت‌های لازم را برای ایجاد بستر مناسب به منظور تامین مسکن برای شهرستان خوب دانست.

وی افزود: برای اجرای طرح گازرسانی و برق شهرک میلاد یک‌هزار و 350 میلیون تومان هزینه شده که با پیشرفت 80 درصدی در حال اجراست و پیش‌بینی می‌شود تا آخر خرداد ماه امسال این پروژه‌ها به پایان رسیده و بهره‌برداری شود.

رضوانی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های دولت نهم و دهم حل مشکل مسکن در جامعه است و تشکیل طرح مسکن مهر گامی برای مسکن‌دار شدن افراد فاقد مسکن است.

فرماندار شهرستان مرند مسکن مهر را نقطه‌عطفی در خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد و مقاوم‌سازی مسکن توصیف کرد و گفت: با پیگیری‌های مسئولان استانی و شهرستانی ایجاد تاسیسات زیربنایی مسکن مهر مرند باید هرچه زودتر به اتمام رسیده و این واحدها برای اعضا تعاونی‌های مسکن مهر قابل سکونت باشد.

رضوانی طرح مسکن مهر را علاوه بر خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد، سبب رونق اشتغال کارگران همچنین رونق کسب و کار مصالح فروشی‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با صنعت ساختمان دانست.

وی یادآور شد: به طور متوسط با آغاز ساخت هر واحد مسکن مهر، برای سه نفر اشتغال دائم  و برای هفت نفر اشتغال موقت ایجاد می‌شود.

گزارش فارس حاکی است، شهرک میلاد مرند بیش از 15 سال است از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته و به علت مناسب نبودن شرایط زیرساخت‌های لازم و بی‌توجهی برخی از مسئولان تاکنون مشکلات آن حل نشده بود که در این جلسه نهایی شد و با اجرایی شدن زیرساخت‌های لازم امکان اسکان برای بیش از 15 هزار نفر از جمعیت در منطقه خوش آب و هوا و طبیعت زیبای این شهرک فراهم می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول