اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای خواسته منطقی و قانونی ملت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته ایران در استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای منطق، علمی و قانونی است و مردم برای استفاده از دستاوردهای آن بر حق مسلم خود تاکید دارند.

انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای خواسته منطقی و قانونی ملت است

سعدالله نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: استفاده از انرژی از هر نوع حق بشر محسوب می‌شود، که باید در انحصار کشور خاصی قرار نگیرد.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری نباید ادعا کند که انرژی هسته‌ای فقط در انحصار آن کشور باشد افزود: همه بشریت برای استفاده از انرژی حق داشته و باید همه جوامع از این انرژی به صورت صلح‌آمیز استفاده کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستیابی به انرژی هسته‌ای از سوی همه جوامع امکان‌پذیر است خاطر نشان کرد: نباید این انرژی در انحصار برخی کشورها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همه کشورها بر اساس قوانین بین‌المللی نیازمند استفاده از انرژی هسته‌ای هستند یادآور شد: باید بر اساس این قوانین همه بشریت از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای استفاده کنند.

نصیری با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی به دنبال استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است خاطر نشان کرد: تاکنون نیز صلح‌آمیز بودن این انرژی در کشور به اثبات رسیده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز به عنوان مجتهد صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای ایران را اعلام کرده‌اند یادآور شد: باید از تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه تقدیر کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی انرژی هسته‌ای را میراث بشری عنوان کرد و افزود: خواسته ایران در استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای منطق، علمی و قانونی است و مردم برای استفاده از دستاوردهای آن تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه انرژی هسته‌ای گام‌های مطلوبی برداشته شده است خاطر نشان کرد: غنی‌سازی 20 درصدی از موفقیت‌های نظام محسوب می‌شود که از توانمندی بیشتری نیز در این زمینه برخوردار است.

نصیری با اشاره به حق بودن استفاده از انرژی هسته‌ای گفت: دستیابی صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای حق مسلم ملت ایران است و این پیروزی بزرگ در دستیابی به فناوری هسته‌ای از برکات قطع ارتباط سیاسی با آمریکا است که نصیب مردم ایران شد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول