اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

انرژی هسته‌ای حاصل تحریم‌های دشمنان علیه نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: انرژی هسته‌ای حاصل تحریم‌های دشمنان علیه نظام است و ایران اسلامی در این تحریم‌ها به پیشرفت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای دست یافته است.

انرژی هسته‌ای حاصل تحریم‌های دشمنان علیه نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت آغاز هفته سلامت، اظهار کرد: دست‌‌اندرکاران سلامت کشور و استان به عنوان سربازان بهداشت و درمان فعالیت‌های مؤثری را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه سالروز شهادت شهید فقه و فقاهت آیت‌الله باقر صدر را باید گرامیداشت، تصریح کرد: وی در زندان‌های مخوف رژیم صدام به شهادت رسید.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا یادآور شد: این اقدام ارزشمند و اصولی برای ادامه راه انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) اسلام را به عنوان دینی برای همه مسلمانان معرفی می‌کند، افزود: از دیدگاه امام خمینی(ره) اسلام متعلق به همه انسان‌ها بوده و برای هدایت بشریت ارائه شده است.

خاتمی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای قطع رابطه با آمریکا ادامه داد: مقام معظم رهبری معتقد هستند که نباید در برابر آمریکا و ایادی استکبار عقب‌نشینی کرد.

وی با بیان اینکه هر گاه نظام اسلامی در برابر زورگویی‌های استکبار کوتاه آمده و عقب‌نشینی کرده است، به ضرر کشور تمام شده است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز به مقابله در برابر استکبار تأکید دارند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در 33 سال گذشته نظام اسلامی گامی در برابر خواسته‌های نابه‌جای دشمنان عقب‌نشینی نکرده است، افزود: شعارها و مبانی انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری به دلیل مقابله با استکبار تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه هیهات من‌الذله شعار نظام جمهوری اسلامی در برابر استکبار است، افزود: خیزش‌های مردم منطقه، جنبش وال‌استریت در حال حاضر حقانیت نظام جمهوری اسلامی را برای مقابله با استکبار به خوبی ثابت کرده است.

خاتمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار سه قوه در سال جاری تصریح کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری نقشه راه  نظام جمهوری اسلامی را به خوبی ترسیم کردند.

وی با اشاره به روز انرژی هسته‌ای ادامه داد: انرژی هسته‌ای حاصل تحریم‌های دشمنان علیه نظام است و ایران اسلامی در این تحریم‌ها به پیشرفت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای دست یافته است.

امام جمعه زنجان یادآور شد: انرژی هسته‌ای نتیجه مقاومت و پایداری نظام جمهوری اسلامی در برابر استکبار بوده و تاکنون پیشرفت‌های مطلوبی در این زمینه کسب شده است.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) خاطرنشان کرد: نور حضرت فاطمه قبل از آفرینش زمین و آسمان در جهان مستولی بوده و بعد از آفرینش نیز اسلام از برکات وجود این بانوی اسلام بهره می‌گیرد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول