اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ترم آینده

قرنطینه‌های امتحانی دانشگاه‌های پیام‌نور کشور غیر متمرکز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور کشور از غیر متمرکز کردن قرنطینه‌های امتحانی در امتحانات ترم آینده دانشگاه‌های پیام‌نور کشور خبر داد.

قرنطینه‌های امتحانی دانشگاه‌های پیام‌نور کشور غیر متمرکز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عبدالله معتمدی ظهر امروز در نخستین جلسه ویدئوکنفرانس توجیه و هماهنگی سیاست‌های جدید دانشگاه پیام‌نور کشور با اشاره به اجرای طرح غیر متمرکز قرنطینه‌های امتحانی دانشگاه‌های پیام‌نور با برشمردن مزایای این طرح اظهار داشت: افزایش سرعت، دقت و قابلیت‌ها از نتایج اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش ضریب ایمنی برگزاری امتحانات نیز با غیر متمرکز کردن قرنطینه‌ها اتفاق می‌افتد.

معتمدی با بیان اینکه تمام امکانات و مقدمات لازم برای برگزاری امتحانات و غیر متمرکز کردن قرنطینه‌ها فراهم شده است، افزود: با اجرایی شدن این طرح، قرنطینه‌های استانی حذف و قرنطینه‌های مراکز و واحدها جایگزین می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور کشور آموزش منابع انسانی و مهارت‌آموزی را از اختصاصات اجرای این طرح اعلام و تأکید کرد: با اجرای این طرح سؤالات امتحانات مستقیم به مراکز و واحدها ارسال و پس از برگزاری امتحانات در همان جا تصحیح می‌شود.

معتمدی خاطرنشان کرد: به منظور عملیاتی کردن این طرح، نرم‌افزارهای ویژه‌ای طراحی و ساخته شده که لازم است در تمام مراکز و واحدها به کار گرفته شود.

وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با همکاری تمام مراکز و واحدها این طرح را به خوبی اجرا کنیم.

جلسه ویدئوکنفرانس توجیه و هماهنگی سیاست‌های جدید دانشگاه پیام‌نور کشور با موضوع افزایش ضریب ایمنی برگزاری امتحانات، حذف قرنطینه‌ها، کاهش هزینه‌ها با حضور رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول