اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز معلم انجام شد

تجلیل از معلمان شهید صیدون باغملک

خبرگزاری فارس: به مناسبت آغاز هفته معلم و سالروز شهید مطهری از شش شهید شهر صیدون از توابع شهرستان باغملک تجلیل شد.

تجلیل از معلمان شهید صیدون باغملک

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، رئیس اداره آموزش و پرورش صیدون در این آیین، هدف از این اقدام را گرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید عنوان کرد و اظهار داشت: این شهیدان در تعلیم و تربیت پیشکسوت بودند و در روزگاران سخت از دین مبین اسلام و خاک میهن عزیزمان ایران دفاع کردند.

محمد مرادی گفت: ما باید در کار و عمل خود، معلمان شهید را الگو قرار داده و هدف مقدسی را که این عزیزان به خاطر آن جان و تمام هستی خود را فدا کردند دنبال کنیم.

مرادی در ادامه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام اضافه کرد: هفته معلم فرصت مناسبی است تا یاد معلمان شهید را گرامی بداریم و اندیشه‌های ناب آنها را مرور کنیم.

وی سرکشی از خانواده‌های معلمان شهید و شنیدن خاطرات آنان را یکی از راه‌های شناخت بیشتر شهدای فرهنگی عنوان کرد و افزود: به همین منظور، برنامه ریزی‌هایی در ستاد گرامیداشت مقام معلم انجام شده و در هفته معلم به دیدار خانواده‌های شهدای فرهنگی می‌رویم و به آنها ادای احترام می‌کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش صیدون ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و معلم علاوه بر اجر و پاداش الهی، سبب شارژ روحی و تجدید روحیه همه خواهد شد.

شهر صیدون از توابع شهرستان باغملک استان خوزستان در دوران دفاع مقدس 86 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است که 16 تن از این شهدا معلم و دانش‌آموز هستند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول