اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری:

مشارکت حداکثری در انتخابات پاسخی دندان‌شکن به بدخواهان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حضور منسجم مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی پاسخی دندان‌شکن به بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

مشارکت حداکثری در انتخابات پاسخی دندان‌شکن به بدخواهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد‌سلیمانی بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان، کارکنان و مربیان سپاه ناحیه فارسان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، اظهار داشت: آثار قلمی شهید مطهری برای همگان نافع و اثر‌گذار است و مربیان و اساتید باید با مطالعه بیشتر آماده پاسخگویی به شبهات دشمن باشند.

وی با بیان اینکه معنویت در پیشبرد برنامه‎ها از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: برتری رزمندگان اسلام در برابر دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس به دلیل اراده و ایمان به خدا با تبعیت از ولایت بود.

محمدسلیمانی ادامه داد: در این مقطع حساس از انقلاب برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن، مربیان عقیدتی سیاسی، نقش ویژه‌ای برعهده دارند.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در ادامه به سفر اخیر خود و نماینده ولی‌فقیه در استان به مناطق مرزی شمال‌غرب کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به تحریم‌ها و مشکلات فراوانی که دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی ایجاد کردند، حمایت خداوند سبحان و ائمه اطهار(ع) موجب شده تا ایران اسلامی در همه ابعاد سیاسی، نظامی و اقتصادی مسیر رشد و تعالی را با سرعت طی کند.

محمدسلیمانی همچنین به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم فهیم و انقلابی کشور همواره با حضور منسجم خود در صحنه‌ها پاسخی دندان‌شکن به بدخواهان انقلاب اسلامی می‌دهند.

وی تصریح کرد: در این مرحله نیز مردم با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

محمدسلیمانی، انتخابات 12 اسفند 90 را نمونه‌ای از تبعیت مردم از ولایت عنوان کرد و گفت: با وجود فشارهای تبلیغی و روانی بیگانگان و توطئه‌های داخلی و خارجی برای عدم حضور مردم در صحنه انتخابات، مردم غیور و مومن ایران اسلامی به فرمان مقتدای خود لبیک گفته و با حضور 64درصدی خود بار دیگر مهر تاییدی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی زدند.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول