اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان:

انرژی هسته‌ای دستاویز دشمنان برای فشار به ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: انرژی هسته‌ای دستاویز دشمنان برای فشار بیشتر به ایران اسلامی است.

انرژی هسته‌ای دستاویز دشمنان برای فشار به ایران است

پروفسور علی رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انرژی هسته‌ای همانند سایر انرژی‌ها و فناوری‌ها در زندگی مردم نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه مردم ثمرات انرژی هسته‌ای را همواره در زندگی خود می‌بینند یادآور شد: پیشرفت جوامع در سایه توجه به پیشرفت‌های هسته‌ای محسوس‌تر بوده و مردم علاقه‌مند به کسب انرژی هسته‌ای در جوامع خود هستند.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه کسب موفقیت‌های هسته‌ای همواره موجب توطئه دشمنان علیه کشور شده است یادآور شد: چون همواره عوارض منفی انرژی هسته‌ای به مردم ارائه شده است، در برابر کسب انرژی صلح‌آمیز نیز مقاومت‌هایی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای دستاویزی برای رسیدن دشمنان به اهداف است خاطر نشان کرد: توانمندی ایران اسلامی برای کسب این انرژی برای غرب گران آمده و در برابر آن مقاومت می‌کند تا به اهداف خود برسد.

رمضانی با اشاره به اینکه دستیابی به انرژی هسته‌ای دستاوردهای عظیمی را به همراه داشته است یادآور شد: دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای از اهداف همه کشورهای جهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای موجب پیشرفت جامعه در زمینه علم و فناوری می‌شود افزود: پیشرفت جامعه و ارائه  خدمات خوب حاصل توجه به انرژی هسته‌ای است که موجب مقاومت برخی کشورها در برابر ایران شده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه رسیدن به پیشرفت‌های مطلوب موجب صادر شدن فرهنگ و تمدن به جوامع دیگر می‌شود افزود: با صدور فرهنگ و تمدن به جوامع دیگر این فرهنگ می‌تواند در جامعه جهانی تاثیرگذار باشد.

وی پیشرفت‌های علمی و فناوری به ویژه در انرژی هسته‌ای را موجب پیشرفت جامعه دانست و گفت: ارائه اطلاعات غیر درست درباره انرژی هسته‌ای موجب شده است تا قدرت‌های بزرگ در برابر دستیابی دیگر کشورها به این انرژی مقاومت کنند.

رمضانی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای حق مسلمی برای همه کشورها محسوب می‌شود یادآور شد: ایران نیز برای استفاده از این انرژی گام‌های مطلوبی برداشته است.

وی با صلح‌آمیز خواندن فعالیت‌های انرژی هسته‌ای ایران خاطر نشان کرد: هر کشوری برای پیشرفت در ابعاد مختلف نیازمند انرژی هسته‌ای است.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در جهان قابل مشاهده است یادآور شد: همه ترس ابرقدرت‌ها از پیشرفت ایران و صدور فرهنگ و تمدن ایران به جهان است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول