اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

انرژی هسته‏ای نیازهای داخلی را تأمین می‏کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند، اهمیت دستیابی به فناوری هسته‏ای را شامل تأمین نیازهای داخلی و قطع وابستگی در این حوزه عنوان کرد.

انرژی هسته‏ای نیازهای داخلی را تأمین می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد اظهار کرد: دستیابی ایران به فناوری صلح‏آمیز هسته‏ای یک افتخار ملی است که با مجاهدت و ایثار دانشمندان هسته‏ای این مرز و بوم به وقوع پیوست.

وی بیان داشت: ملت ایران با وجود همه تهدیدها، تحریم‏ها و ترورها توانست به این فناوری ارزشمند دست یابد و این نشان از ایمان و مجاهدت جوانان و دانشمندان ایرانی دارد.

فرماندار شهرستان دماوند پایداری و پایمردی مردم، رهبر معظم انقلاب و دولت ایران را در مقابله با زورگویی‏های ابرقدرت‏های جهان زمینه‏ساز دستیابی به این موفقیت بزرگ عنوان کرد.

قاسمی‏فرزاد افزود: با این پایداری و پایمردی، ایران اسلامی بر فراز رفیع‏ترین قله‏های دانش قرار دارد و می‏تواند به الگویی برای دیگر ملت تبدیل شود.

فرماندار شهرستان دماوند اهمیت دستیابی به این فناوری را شامل تأمین نیازهای داخلی و قطع وابستگی در این حوزه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: دانش غنی‏سازی نه تنها در تأمین نیاز کشور به انرژی کاربرد دارد؛ بلکه در دیگر حوزه‏ها همچون پزشکی، کشاورزی نیز می‏توان از این فناوری سود برد.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری که توسط رهبر معظم انقلاب سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، با تلاش روزافزون بتوان در دیگر عرصه‏ها نیز به موفقیت‏های چشمگیر همچون فناوری هسته‏ای دست یافت.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول