اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پذیرش حوزه علمیه خراسان خبر داد

پایان اردیبهشت آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون حوزه علمیه خراسان

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر پذیرش و تحقیقات حوزه علمیه خراسان گفت: ثبت‌نام اینترنتی آزمون ورودی سال تحصیلی 92-91 حوزه علمیه خراسان بزرگ تا 31 اردیبهشت ادامه دارد.

پایان اردیبهشت آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون حوزه علمیه خراسان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، حجت‌الاسلام شیردل ناصری‌نژاد اظهار داشت: حوزه علمیه خراسان با چشم‌اندازی نوین، از میان برادران و خواهران متدین، متعهد و نخبه علاقه‌مند به تحصیل در حوزه، جهت تحصیل تمام‌وقت در مدارس علمیه مشهد و شهرستان‌های خراسان برای سال تحصیلی 92-91 ثبت‌نام می‌کند.

مسئول دفتر پذیرش و تحقیقات حوزه علمیه خراسان افزود: حوزه‌های علمیه به عنوان میراث‌داران اسلام و سربازان امام زمان(عج) همواره در تلاش بودند تا با  استمداد از پروردگار متعال در دو بُعد علم و تقوا سرآمد باشند.

مسئول دفتر پذیرش و تحقیقات حوزه علمیه خراسان در ارتباط با اهداف پذیرش برادران در این حوزه اظهارداشت: پذیرش طلاب برادر در سال تحصیلی جدید با اهدافی هم‌چون فراگیری علوم‌پایه و مقدمات، فهم عمیق علوم و معارف اسلامی بر اساس قرآن و مکتب اهل‌بیت(ع)، تربیت عالمان صاحب‌نظر در رشته‌های علوم اسلامی، تولید علم و اندیشه ناب اسلامی، تأمین نیازهای فرهنگی و پژوهشی و پرورش اندیشمندان حوزه و جوامع اسلامی انجام می‌گیرد.

ناصری‌نژاد با بیان این که این دوره‌ها شامل چهار مقطع تحصیلی سطح یک تا چهار می‌باشد، خاطرنشان کرد: مقطع مقدماتی به صورت تمام وقت برگزار می­شود و مدت آن به طور متوسط 6 سال است.

وی با اشاره به اینکه مقطع تکمیلی اول با متوسط دو سال تحصیلی و مقطع تکمیلی دوم که این مقطع نیز دو سال طول خواهد کشید، گفت: مقطع عالی حوزه علمیه خراسان نیز به طور متوسط به مدت هشت سال خواهد بود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول