اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

معلمان از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: معلمان از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

معلمان از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان امیر نظری پیش از ظهر امروز در مراسم «سپاس معلم» در دبیرستان معارف زنجان اظهار کرد: همانگونه که در آموزه‌های دینی نیز اشاره شده معلمی شغل انبیا است، چرا که انبیا نیز به تربیت مردم می‌پرداختند.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری معلمی نمونه و وارسته بودند، افزود: همه ساله روز شهادت این معلم بزرگوار به عنوان روز معلم جشن گرفته شده و یاد او گرامی داشته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برخی از ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری اضافه کرد: شهید مطهری الگوی نمونه و وارسته‌ای برای همه معلمان هستند.

وی همچنین با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در زمینه شخصیت شهید مطهری اضافه کرد: شهید مطهری از افتخارات جامعه فرهنگیان هستند.

نظری همچنین با اشاره به نقش و جایگاه ویژه معلمان در احادیث و روایات دینی افزود: معلمی و تعلیم و تربیت نقش مهمی در جامعه اسلامی دارد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از موفقیت‌های کسب شده توسط آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه‌های مختلف اضافه کرد: در دو سال گذشته آموزش و پرورش استان زنجان رتبه‌های اول و دوم کشوری را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به سایر فعالیت‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در طول سال اضافه کرد: سالانه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی بسیاری توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از برنامه‌های هفته معلم در استان زنجان اضافه کرد: مسئولان اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در تلاش هستند تا برنامه‌های این هفته به نحو احسن انجام شود.

نظری با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته معلم اعزام معلمان نمونه به منظور دیدار با مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: برنامه‌های استانی مختلفی نیز برای پربارتر کردن هفته معلم در استان زنجان در نظر گرفته شده است.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با استاندار و همچنین تجلیل از معلمان و فرهنگیان نمونه را از برنامه‌های اجرایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در هفته معلم عنوان کرد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول