اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:

سپاه پیشگام مقابله با جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان: سپاه پاسداران پیشگام مقابله با جنگ نرم دشمنان در عرصه‌های مختلف محسوب می‌شود.

سپاه پیشگام مقابله با جنگ نرم دشمنان است

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب است که به فرمان امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این نهاد انقلابی با حضور عده‌ای از جوانان انقلابی و پیرو راستین حضرت امام پایه‌ریزی شد، افزود: سپاه پاسداران در راستای حفاظت و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن و پاسداری از تمامیت ارضی و استقلال کشور تشکیل شد.

*سپاه نقش غیرقابل جایگزین در صحنه‌های دفاع از نظام دارد

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل تاکنون مهم‌ترین نقش را در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایفا کرده است، افزود: نقش غیرقابل جایگزین این نهاد انقلابی در صحنه‌های متعدد و متنوع بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه یکی از این صحنه‌های مهم‌، دفاع از انقلاب اسلامی در مقابل ضد انقلاب اعم از داخلی و خارجی بود، خاطرنشان کرد: سپاه هنگامی شکل گرفت که انقلاب اسلامی با انواع توطئه‌ها و شرارت‌های داخلی گروهک‌هایی رو به رو بود که از سوی ابرقدرت‌های شرق و غرب هدایت می‌شدند.

بابایی ادامه داد: سپاه پاسداران با نصرت خداوند، حمایت‌ها و رهبری امام خمینی(ره)، روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی پاسداران به سرعت آماده مقابله با حوادث و بحران‌هایی شد که در مسیر انقلاب به وجود آمد.

وی با اشاره به اینکه سپاه در حوادثی مثل بحران کـردستـان‌، ترورهای کور خیابانی منافقان‌، درگیری ترکمن صحرا و کشف کودتای نوژه فعالانه حضور یافت، یادآور شد: سپاه پاسداران با تقدیم شهدا و جانبازان بسیار از اسلام و انقلاب پاسداری کرد.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران در کنار نیروهای مردمی همواره خوش درخشیده است، یادآور شد: سپاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در عرصه سازندگی کشور اقدامات مطلوبی انجام داده است.

*مقابله با تهاجم فرهنگی از برنامه‌های سپاه است

وی مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان را از برنامه‌های مهم سپاه دانست و گفت: سپاه در این عرصه نیز حضور چشمگیری داشته و در برابر تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمنان اقدامات موثری را انجام داده است.

بابایی با اشاره به اینکه سپاه در عرصه جنگ نرم  اقدامات مطلوبی را انجام داده است، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم سپاه در این عرصه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول