اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر:

ولایت‌پذیری سپاه موجب خشم دشمنان شده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ولایت‌پذیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خشم دشمنان را دربر داشته و موجب هجمه‌های دشمنان و ضدانقلاب علیه سپاه شده است.

ولایت‌پذیری سپاه موجب خشم دشمنان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حبیب‌الله وفاپور امروز در جمع خبرنگاران در محل سپاه استان قزوین اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب، جوان‌های انقلابی و متدین و مجاهد گرد هم آمدند و سپاه را به فرمان امام راحل تشکیل دادند زیرا هدف انقلاب تنها سرنگونی رژیم دیکتاتوری شاهنشاهی نبود.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب، توطئه‌های زیادی از جانب دشمنان بر جمهوری اسلامی ایران وارد آمد که جوانان متدین و انقلابی سپاه پاسداران با حضور در کنار آحاد مردم جامعه با آنها مقابله کردند.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین تأکید کرد: مراسم سالروز تأسیس سپاه نیز با حضور کارکنان و مسئولان سپاه صاحب‌الامر (عج) برگزار شد.

وفاپور تصریح کرد: هرکجا که انقلاب در خطر باشد و نیاز باشد، سپاه وارد عمل می‌شود و از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: سپاه با تمام وجود در کنار آحاد ملت از نظام و انقلاب و تمامیت کشور دفاع کرده است.

وفاپور عنوان کرد: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از انقلاب در کردستان بر کسی پوشیده نیست که به دفاع از تمامیت ارضی و انقلاب پرداخت.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس در کنار بسیجیان و ارتش توانست با شهادت‌طلبی و ایثارگری از قرآن و اسلام دفاعی ماندگار کند.

وفاپور خاطرنشان کرد: پس از ترورهای ناجوانمردانه مسئولان کشور در ابتدای انقلاب، مسئولیت حفاظت از شخصیت‌ها بر عهده سپاه واگذار شد و دشمنان نیز ناکام ماندند.

وی اضافه کرد: حفاظت از پرواز و مبارزه با اشرار و گروهک‌های معاند و منافق نیز از دیگر مأموریت‌های سپاه است که به نحو شایسته‌ای از پس آن برآمده است.

وفاپور یادآور شد: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازندگی کشور ارزنده و بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: دانشگاه امام حسین و علوم پزشکی بقیة‌الله تنها نمونه‌ای از پیشرفت‌ها و خدمات سپاه در عرصه آموزش عالی است.

وی اظهار کرد: هجمه دشمنان و ضدانقلاب علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به علت تأثیرگذاری سپاه در پیشبرد اهداف انقلاب و حمایت از ولایت فقیه است.

وفاپور تأکید کرد: این هجمه و تبلیغات دشمن علیه سپاه، نقش مهم و سرنوشت‌ساز سپاه را بر همگان آشکار می‌کند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول