اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

خدمات سپاه پاسداران بر کسی پوشیده نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: امروز سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌ها به خوبی می‌درخشد و فعالیت‌های سپاه پاسداران بر کسی پوشیده نیست.

خدمات سپاه پاسداران بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان،حجت‌الاسلام  محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی عبادی جمعه که در مسجد جامع این شهر برگزار شده بود، اظهار داشت: دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سالروز اعلام انقلاب فرهنگی است و خدمات و فداکاری‌های نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: دلیرمردان سپاهی در هشت سال دفاع مقدس جانانه از مرزهای کشور دفاع کردند و امام(ره) هم فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و این سخن نشان از قدرت دلیرمردان سپاه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان ادامه داد: امروز سپاه پاسداران در هوا و دریا و زمین و تمامی عرصه‌های کشور به خوبی می‌درخشد و این بزرگواران با طراحی‌های شگفت‌انگیزی که دارند مقتدرانه در برابر دشمنان می‌ایستند و از مرز و بوم کشور حراست می‌کنند.

وی در ادامه به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: فرهنگ اسلامی باید در تمام زوایای زندگی ما اثرگذار باشد و با تکیه بر فرهنگ اسلامی و دینی نقاط ضعف را جبران کنیم.

اسماعیلی در ادامه به شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس اشاره و تأکید کرد: این شکست بزرگ آمریکا برگ زرینی بر نظام جمهوری اسلامی افزود و در این روز ریگ‌های صحرای طبس درس خوبی به نیروهای آمریکایی دادند و آنها را در آن صحرا زمین‌گیر کردند.

وی بیان داشت: استکبار جهانی هنوز از این واقعه درس نگرفته است و همواره درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به مستعمره های آمریکا در سراسر دنیا گفت: ملت بزرگ ما و انقلاب اسلامی ایران راست قامت ایستاده است و با توکل بر خدا و دست غیب امام زمان(عج) این کشور را اداره می‌کند، والا هر یک از این نقشه‌ها برای نابود کردن کشور ما کافی بود، ما هر چه داریم از ولایت و مکتب علی(ع) و فاطمیه داریم و باید همواره رهرو راه ولایت‌فقیه باشیم.

اسماعیلی با اشاره به راهپیمایی بزرگ فاطمیون گلپایگان یادآور شد: در روز شهادت حضرت فاطمه(س) همه هیئت‌های عزاداری شهرستان با هر نام و نشان باید یک هیئت را تشکیل دهند و در این روز به عزاداری بپردازند.

نماینده ولی‌فقیه در گلپایگان در بخش دیگری از خطبه‌ها به همسایه‌داری اشاره کرد و گفت: در دنیای امروز ما گاهی از کنار بعضی از مسائل به سادگی عبور می‌کنیم و به نزدیک‌ترین افرادی که در نزدیکی ما زندگی می‌کنند، توجهی نداریم و یا با آنها بیگانه هستیم.

وی افزود: در مجوزهای شهرداری باید رعایت حق همسایه بشود، هم‌چنین رعایت حقوق همسایه‌ها نسبت به یکدیگر ضابطه‌مند و در چارچوب مقررات اسلامی دیده شود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول