اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه:

سپاه پاسداران در دفاع از آرمان‌های نظام نقش تعیین‌کننده دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیرگاه با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی نقش تعیین‌کننده دارد.

سپاه پاسداران در دفاع از آرمان‌های نظام نقش تعیین‌کننده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی عصر امروز در جلسه ستاد نماز جمعه شیرگاه با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران، گفت: تدبیر امام راحل در تشکیل سپاه پاسداران موجب دوری نظام از بسیاری از خطرات و ترفندهای دشمنان شد.

امام جمعه شیرگاه به تعبیر مقام معظم رهبری درباره سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران نقش تعیین کننده‌ای برای دفع استکبار ایفا کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درس‌های تلخی را به دشمنان انقلاب اسلامی در طول دوران 33 ساله داده است.

مهدوی به دشمنی‌های دشمنان در برابر ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: عده‌ای به دنبال شکستن قداست سپاه هستند که لازم است همه دلسوزان نظام در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند.

خطیب جمعه شهر شیرگاه به آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی نقش تعیین‌کننده دارد.

وی، به سالروز شکست حمله نظامی امریکا به طبس اشاره کرد و گفت: پیام شکست حمله امریکا در طبس آن است که هر فرد و گروه و ملتی که با خدا باشد، خدا نیز با او خواهد بود.

امام جمعه شیرگاه، نفاق را از آفات قلب سلیم ذکر کرد و یادآور شد: نفاق همزاد کفر و برادر شرک است.

وی افزود: عده‌ای در دوران اصلاح‌طلبی به عنوان اصلاح‌طلب و در دوران اصولگرایی خود را در لباس اصولگرایی در می‌آورند و این رفتارها بیانگر نفاق انسان‌هاست.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول