اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بویین‌زهرا:

قدرت معنوی سپاه کشور را بیمه کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بویین‌زهرا گفت: قدرت معنوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خلوص پاسداران در حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، کشور را تا‌کنون از گزند دشمنان و کینه‌ورزان بیمه کرده است.

قدرت معنوی سپاه کشور را بیمه کرده است

داود بهرامی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام راحل با هوشمندی و درک شرایط ابتدای انقلاب اسلامی، فرمان تشکیل این نهاد مقدس را در کشور صادر کردند.

وی افزود: سپاه از بدو شکل‌گیری تا‌کنون همواره مدافع انقلاب و آرمان‌های امام راحل در پاسداشت اسلام عزیز بوده است.

فرمانده سپاه بویین‌زهرا به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نقش سپاه در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی پرداخت و تصریح کرد: قدرت معنوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خلوص پاسداران در حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، کشور را تا‌کنون از گزند دشمنان و کینه‌ورزان بیمه کرده است.

بهرامی عنوان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های سازندگی و عمران، خدمات بسیار چشم‌گیر و ارزنده‌ای را برای ملت زحمت‌کش و ولایت‌مدار ایران اسلامی به انجام رسانده است.

وی بیان کرد: دشمنان و کینه‌توزان از هر سو با هجمه و تبلیغات منفی درصدد تخریب این نیروی جان برکف و مخلص در بین آحاد مردم هستند که البته مردم به تبلیغات آنها هر‌گز گوش نمی‌کنند.

فرمانده سپاه بویین‌زهرا ادامه داد: باید با شناخت کافی و حفظ ایمان و روحیه قلبی در برابر مکر و دام‌های مستکبران ایمن شده و سبب یأس و نابودی آنها شویم.

بهرامی خاطرنشان کرد: لزوم تقویت مبانی دینی و ارزشی در کشور و در بین جوانان همواره سبب تحکیم مرزهای اعتقادی کشور در برابر بیگانگان می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز سپاه  همچنان در خط مقدم دفاع از مرزهای آبی و خاکی کشور قرار گرفته است، افزود: حضور سبز‌پوشان پاسدار در ارتفاعات غرب و مرزهای دیگر کشور دلیل بر این حقانیت است.

فرمانده سپاه بویین‌زهرا عنوان کرد: دفاع و صیانت از همه میراث شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی وظیفه سنگینی است که سپاه با سربلندی آن را تا‌کنون حفظ کرده است.

بهرامی با اشاره به حضور سپاه در عرصه‌های فرهنگی کشور تشریح کرد: سپاه با برنامه‌های اعتقادی و فرهنگی خود در سال‌های اخیر به خوبی نشان داده که در این زمینه نیز مانند زمینه‌های دیگر همواره پیشتاز بوده و از دستاورد‌های ارزشی و فرهنگی کشور پاسداری می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز یکی از اهداف سپاه در جنگ نرم، تولید محتواهای فرهنگی و تحکیم بنیه‌های اعتقادی در بین اقشار مختلف جوانان است اضافه کرد: از همه افراد انتظار داریم که با مشارکت و اتحاد زمینه شکست دشمنان و استکبار را در تهاجمات و دسیسه‌های خود فراهم کنند.

فرمانده سپاه بویین‌زهرا در خاتمه بیان کرد: نقش مراکز و سازمان‌های دیگر ایران پیش‌برد اهداف انقلاب اسلامی مؤثر و مطلوب است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول