اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردستان:

کارآمدی سپاه سبب خشم آمریکا شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردستان گفت: امروز کارآمدی سپاه سبب خشم آمریکا شده است و اگر می‌بینیم چهره‌هایی مانند قاسم سلیمانی را به ترور تهدید می‌کند ناشی از همین خشم است.

کارآمدی سپاه سبب خشم آمریکا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، روح‌الله سلگی امروز در جمع خبرنگاران در سالن کنفرانس فرمانداری این شهر به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل اشاره کرد و افزود: دفاع از انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌هایی است که برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ محور بسیاری از عملیات‌ها با سپاه بود، به نقش محوری این نیرو در زمان جنگ اشاره کرد و گفت: بسیاری از تحلیلگران جنگ دنیا مبهوت سلحشوری و توان نظامی و قدرت تحلیل جنگی سپاه در عملیات والفجر 8 شدند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه ظهور و بروز چهره‌هایی که در ذهن ملت نقش بسته‌اند هم‌چون شهید باکری، همت و متوسلیان در این نهاد انقلابی بوده است، تصریح کرد: چهره‌های جاودان بسیاری از تربیت شدگان سپاه پاسداران هستند.

وی به تغییر وظایف سپاه با توجه به مقتضیات زمان اشاره کرد و بیان داشت: از روزهای آغازین پس از جنگ تاکنون سپاه در فعالیت‌های عمرانی کشور تحت عنوان قرارگاه خاتم‌الانبیاء پروژه‌های بزرگی را در حوزه راه، سدسازی و نفت و گاز در کشور اجرا کرده است.

سلگی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر نیروی مقاومت بسیج به بسیج سازندگی تغییر نام داد، بیان داشت: این تغییر نام در راستای نقش‌آفرینی بیش‌تر سپاه با یک نگاه جهادی و تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف بود.

وی یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی را برگزاری طرح‌های هجرت از سطوح دانش‌آموزی تا دانشجویی اعلام کرد و گفت: عنصر فکری طرح‌های هجرت از مکتب امام راحل گرفته شده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شمشیر ولایت و ستون فقرات جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف مدافع مستضعفان و محرومین بوده است.

وی با بیان اینکه به خاطر نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری که سپاه در دفاع از آرمان‌های امام، رهبری و انقلاب داشته، شاهد خشم دشمنان قسم خورده انقلاب از آن هستیم، اظهار داشت: امروز کارآمدی سپاه سبب خشم آمریکا شده است و اگر می‌بینیم چهره‌هایی مانند قاسم سلیمانی را به ترور تهدید می‌کند ناشی از همین خشم است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول