اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

سپاه انقلاب اسلامی را برابر توطئه دشمنان بیمه کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: سپاه پاسداران، انقلاب اسلامی ایران را برابر توطئه دشمنان بیمه کرد.

سپاه انقلاب اسلامی را برابر توطئه دشمنان بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند ظهر امروز در دیدار با نیروهای پاسدار شهرستان پلدختر با بیان اینکه سپاه پاسداران، انقلاب اسلامی ایران را برابر توطئه دشمن بیمه کرد، گفت: با تدبیر آگاهانه امام خمینی(ره) سپاه پاسداران انقلاب در دوم اردیبهشت سال 1358 به صورت رسمی برای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای عظیم آن تأسیس شد.

امام جمعه پلدختر افزود: این نهاد انقلابی و مردمی علاوه بر حفظ و حراست از انقلاب اسلامی برای نظام و انقلاب اسلامی ایران برکات عظیمی داشته است.

لروند یادآور شد: سپاه پاسداران با تمام توطئه‌های دشمنان مقابله و آنها را یکی پس از دیگری خنثی کرده و دژ محکمی در مقابل استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در همه زمینه‌ها از جمله فرهنگی، سیاسی و نظامی پیشرفت خوبی داشته باشد، تصریح کرد: حماسه سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و پس از آن جاودانه است و به دنبال تأکید حضرت امام خمینی(ره)، موضوع سازندگی در جنبه‏های گوناگون سرلوحه امور قرار گرفت.

امام جمعه پلدختر گفت: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه شئون کشور، اصلی‏ترین مأموریتی بود که از روزهای نخست از سوی حضرت امام خمینی(ره) و دیگر مسئولان کشور برعهده سپاه گذاشته شد.

لروند با بیان اینکه اساس شکل‌گیری سپاه، دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها و مقابله با انواع مخاطرات است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از انقلاب، تمامیت انقلاب و اهداف والایی آن تشکیل شده و نقش سپاه در عرصه‌های داخلی و خارجی تعیین‌کننده است.

امام جمعه پلدختر گفت: سپاه، رسالت خطیر صیانت از انقلاب اسلامی را برعهده دارد و کارنامه سپاه نه تنها در دفاع عاشورایی بلکه در تمام عرصه‌ها از جمله سازندگی و مقابله با جنگ نرم درخشان است.

لروند با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود و تربیت‌یافته انقلاب اسلامی است، افزود: این نهاد مردمی و مجموعه الهی، هم‌پای انقلاب شکوهمند متولد شد و پاسداری از آرمان‌های بلند شهیدان والامقام و امام شهیدان انقلاب اسلامی را برعهده گرفت.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول