اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم شهرستان اردستان در انتخابات نهم مجلس:

وجود سپاه خلیج فارس را برای دشمن ناامن کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم شهرستان اردستان در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی گفت: وجود سپاه خلیج فارس را برای دشمن ناامن کرده است.

وجود سپاه خلیج فارس را برای دشمن ناامن کرده است

احمد بخشایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران یکی از ارکان اصلی انقلاب است که از کیان و دستاوردهای آن دفاع می‌کند، اظهار داشت: مأموریت سپاه در ابتدای تشکیل حفظ انقلاب بود که پس از آغاز جنگ تحمیلی به سمت جبهه کشیده شد.

وی با بیان اینکه اگر سپاه نبود انقلاب نمی‌توانست استمرار داشته باشد، تصریح کرد: پس از جنگ سپاه پاسداران مأموریت خود را در راستای سازندگی تغییر داد و روحیه سازندگی خود را در غالب بسیج سازندگی نشان داد.

نماینده منتخب مردم شهرستان اردستان در انتخابات نهم مجلس به فعالیت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء در کشور اشاره و تصریح کرد: در شهرستان اردستان این قرارگاه در حال اکتشاف مس در معدن کهنگ است که عملیات اولیه آن انجام شده و آلیاژ مس ببه دست آمده بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه سپاه در زمینه نوآوری، ابداع و تولید و ساخت تجهیزات نظامی اقتدار خود را نشان داده است، تصریح کرد: این نیرو توانسته محیط خلیج فارس را برای دشمن ناامن کند.

بخشایش با بیان اینکه با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های سپاه در حوزه‌های مختلف، دشمنان ملت ایران بسیاری از فرماندهان سپاه را تحریم و تهدید به ترور کرده‌اند، افزود: مقامات کنگره و وزارت دفاع آمریکا به صورت بارز نام قاسم سلیمانی را اعلام می‌کنند که باید ترور شود.

وی با بیان اینکه این رویکرد دشمن در برخورد با سپاه ناشی از کسب شناخت آنها نسبت به این ستون انقلاب است تصریح کرد: این خود نشان‌دهنده این است که سپاه توانسته وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و امروز سبب خشم دشمنان شود.

نماینده منتخب مردم شهرستان اردستان افزود: اگر هر نهادی وظیفه خود را به خوبی انجام دهد، شاهد رشد و شکوفایی کشور هستیم.

وی اضافه کرد: به طور کلی فعالیت‌های سپاه را می‌توان در سه بُعد داخلی که شامل نمایش اقتدار آن است، بُعد سازندگی و اقتصادی که متناسب با فضای موجود کشور سپاه در پروژه‌های عمرانی مختلف در زمینه سدسازی، راه، فناوری و نفت و گاز مشارکت می‌کنند و بُعد سیاست خارجی که در غالب سپاه قدس بسترساز اجرای منویات رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول