اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

مردمی بودن بزرگ‌ترین امتیاز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: در حال حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد معنوی در بسیاری از امور کشور نقش محوری را ایفا می‌کند و مردمی بودن بزرگ‌ترین امتیاز سپاه است.

مردمی بودن بزرگ‌ترین امتیاز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: بحث معاد و اعتقاد به سرای باقی بعد از توحید به عنوان یکی از مهم‌ترین اصول اعتقادی مسلمانان مطرح است.

وی ادامه داد: در روز قیامت ما مورد پرسش‌های مختلفی قرار می‌گیریم و در برابر مسائلی هم‌چون چگونگی استفاده از دوران مختلف عمر و دوران جوانی، وضعیت مال و دارایی و نحوه به دست آوردن و هزینه کردن آن و ولایت و دوستی خاندان عصمت و طهارت(ع) باید پاسخ‌گو باشیم.

خطیب جمعه شهرضا با اشاره به اهمیت اخلاق‌مداری در دنیای امروز گفت: همگان و در رأس آن جوانان باید مراقب باشند که به بیماری‌های روحی و قلبی که امروز در جامعه در حال گسترش است دچار نشوند، و بهترین راهکار آن دوری کردن از برنامه‌های مبتذل و افراد بیماردل است.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با تشریح جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش سازنده آن در پیش‌برد اهداف بزرگ کشور افزود: این نهاد مقدس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین یادگاری‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی مطرح است و امروز با برخورداری از جایگاه معنوی بی‌نظیر در سطح کشور در بسیاری از حوزه‌ها نقش محوری را ایفا می‌کند.

یعقوبی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به اهداف کلان و استراتژیک در حوزه حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: افزایش کیفیت کالاهای داخلی و ایجاد توان رقابتی با کالاهای ساخت خارج از مواردی است که همواره رهبر معظم انقلاب بر اجرایی شدن آن تأکید دارند و شایسته است در سال جاری مدنظر تولیدکنندگان داخلی قرار بگیرد.

وی با تشریح نتایج مذاکرات گروه 1+5 در استانبول اضافه کرد: "سلاح هسته‌ای برای هیچ کس، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای برای همه" شعار جمهوری اسلامی بوده است و امیدواریم در مذاکرات بعدی که در بغداد برگزار می‌شود، شاهد تحقق اهداف شایسته کشورمان باشیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول