اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی:

سپاه از دستاوردهای نظام به خوبی دفاع کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از انقلاب از دستاوردهای نظام به خوبی دفاع کرده است.

سپاه از دستاوردهای نظام به خوبی دفاع کرده است

سعدالله نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 تاسیس شد که از برکات پر بار نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه در مراحل مختلف شکل‌گیری نظام اقدامات مهم و تاثیرگذاری را انجام داده است، خاطرنشان کرد: تلاش‌های این نهاد مقدس در طول هشت سال دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نبوده و جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌ها در برابر دشمنان تا بن مسلح هیچ وقت از صفحه زرین انقلاب اسلامی پاک نمی‌شود.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: یاد و خاطره شهدای سپاه همیشه در اذهان ملت باقی می‌ماند.

 

*سپاه پشتوانه جهادی و فنی کشور است

وی با بیان اینکه پس از دوران دفاع مقدس، سپاه در زمینه سازندگی کشور وارد عرصه شد، خاطرنشان کرد: سپاه در این دوران به عنوان پشتوانه عظیم جهادی و فنی همواره در کنار انقلاب بوده و در شکوفایی اقتصاد کشور نقش بسزایی را ایفا کرده است.

نصیری با بیان اینکه سپاه در راستای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در غائله‌های کردستان، طبس، ترکمن صحرا، خوزستان، سیستان‌وبلوچستان به خوبی عمل کرده است، یادآور شد: سپاه در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان به صورت مستمر حضور یافته و این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در حراست از مرزهای کشور در مقابل مافیای مواد مخدر اقدامات مطلوبی را انجام داده است، خاطرنشان کرد: ضربه‌های زیادی را سپاه پاسداران به دشمنان در عرصه‌های مختلف وارد کرده است.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران در حراست از نهادهای تاثیرگذار کشور اقدامات مطلوبی را انجام داده است، یادآور شد: در حراست از راه‌های هوایی، آبی و مرزهای بین‌المللی سپاه حضور مقتدری داشته و از دستاوردهای نظام به خوبی دفاع کرده است.

 

* سپاه با تواضع و سلامت نفس از حریم انقلاب دفاع می‌کند

وی با اشاره به اینکه نیروهای سپاه در نهایت تواضع و سلامت نفس از حریم انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند، یادآور شد: در همه زمینه‌ها در راستای حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی این نهاد مقدس پای کار بوده و اقدامات موثری را انجام داده است.

نصیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور به‌ویژه در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان غیور انقلاب اسلامی در قالب نهادهای رسمی به‌ویژه سپاه و بسیج در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و جانفشانی کردند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول