اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار عراقی:

سپاه پاسداران به امکانات روز دنیا مجهز است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اکنون به امکانات روز دنیا مجهز است.

سپاه پاسداران به امکانات روز دنیا مجهز است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار عبدالله عراقی ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید تیپ 11 حضرت امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انسجام و اقتدار کامل نظامی و تدافعی به سر می‌برد و آماده دفاع در برابر تهدیدهای دشمنان است.

وی ادامه داد: نقش آموزش در ارتقای سطح آمادگی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار مؤثر بوده و به این مقوله توجه جدی شده است.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: با اجرای آموزش و مانورهای متعدد در سال 90 توان و اقتدار نظامی نیروها سنجیده و محک زده شده و آمادگی پدافند غیر عامل نیز به سطح بالایی رسیده است.

عراقی تصریح کرد: آشنایی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجهیزات روز دنیا  از برنامه‌های در دست اقدام سپاه پاسداران است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز با وجود پیشرفت فناوری‌های نوین نظامی باید نیروهای نظامی در بالاترین سطح آگاهی قرار گیرند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این آیین گفت: با تجزیه و تحلیل‌های نظامی و بر اساس واقعیت‌های موجود باید آماده مقابله با تهدیدهای دشمن در همه ابعاد شد.

سردار سیدصادق کاکی اظهار داشت: اکنون نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان ایلام در آمادگی کامل برای دفاع از کیان ایران اسلامی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: ملت بسیجی ایران اسلامی همواره آماده جانفشانی برای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و مردم شریف استان ایلام نیز در کنار ملت ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس این مهم را ثابت کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این آیین اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروهای خدمتگزار به نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود. 

حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی افزود: نیروهای مستعد، کوشا و توانمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ابعاد و شرایط برای نظام اسلامی کارساز هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز با استفاده از تجهیزات خود در جنگ نرم علیه ایران اسلامی در تلاش است، ادامه داد: باید با روشنگری برای نسل جوان آنها را با تهدیدهای دشمنان آشنا کرد. 

در ادامه این آیین نیز با حضور شماری از فرماندهان نظامی و انتظامی استان ایلام، روحانیون و شماری از مسئولان استان سرهنگ موسی‌بیگی به عنوان فرمانده جدید تیپ امیرالمومنین (ع) استان ایلام معرفی شد.  

در پایان نیز از زحمات سرهنگ کریمی فرمانده سابق تیپ 11 حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول