اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهبندان:

حراست از ارزش‌های انقلاب رسالت مهم سپاه پاسداران است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان دفاع و حراست از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی را رسالت مهم سپاه پاسداران عنوان کرد.

حراست از ارزش‌های انقلاب رسالت مهم سپاه پاسداران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمودرضا بخشی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام (ره) اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به اینکه کشور یگان نظامی آنچنان منسجم و خوبی نداشت امام خمینی (ره) فرمان تشکیل سپاه پاسداران را صادر کردند.

وی با بیان اینکه پس از تأسیس سپاه پاسداران این نهاد مردمی با حضور اقشار مختلف مردم به سرعت پیشرفت و با گذشت هر روز منسجم‌تر و قدرتمند‌تر شد، تصریح کرد: امروزه سپاه پاسداران در جایگاهی قرار دارد که هر جا پا می‌گذارد دشمن واهمه و وحشتش دوچندان می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان ادامه داد: امروزه سپاه در تمامی عرصه‌ها از قبیل جنگ متقارن، سازندگی، فرهنگی، تربیتی و اجتماعی وارد میدان می‌شود و از خود عملکردی مثبت بر جای می‌گذارد و همین عملکرد خوب دشمن را نسبت به وجود و فلسفه سپاه پاسداران به وحشت انداخته است.

بخشی با اشاره به اینکه چند سال پس از تأسیس این نهاد بسیج هم در کنار آن شکل گرفت، افزود: وجود پاسداران در کنار نیروهای بسیجی از اقشار مختلف جامعه این نهاد را به یک یگان نظامی و مردمی مبدل ساخته است.

وی گفت: هم‌اکنون امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان، جانفشانی‌های آنان، ولایت فقیه و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی هستیم و امروزه مردم به داشتن سپاه پاسداران مقتدر ایران اسلامی و دیگر نهادهای نظامی و انتظامی افتخار می‌کنند.

بخشی با بیان اینکه طی چند سال گذشته رویکرد بسیج فرهنگی شده است، ادامه داد: دشمن دریافته که دیگر نمی‌تواند با جنگ سخت در برابر ایران اسلامی و ملت آن ایستادگی کند پس از جبهه فرهنگی و اعتقادی وارد عمل شده و می‌خواهد بر افکار و اعتقاد مردم تسلط پیدا کند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری از 15 سال گذشته آحاد مردم را از شبیخون و ناتوی فرهنگی و اخیراً از جنگ نرم و فرهنگی دشمن آگاه کردند و امروزه جنگ نرم بزرگ‌ترین تهدید برای جامعه اسلامی به شمار می‌رود که در راستای خنثی‌سازی توطئه نرم دشمن باید ملت به ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی، منش و سیره ائمه (ع)، فرهنگ‌های اصیل و ولایت‌مداری توجه بیشتری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان دفاع و حراست از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی را رسالت مهم سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: در راستای حراست از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم امروز سپاه برنامه مهمی نظیر احیا و نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه با جدیت دنبال می‌کند.

بخشی تصریح کرد: امروز در پایگاه‌های مقاومت بسیج بحث امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار قرار داده و در این راستا شوراهایی را تشکیل داده تا این فریضه واجب و حیاتی را در جامعه ترویج و تبیین سازد.

وی افزود: این نهاد به منظور تقویت بنیه معنوی، اعتقادی و فرهنگی مردم به ویژه نسل جوان از دیرباز طرحی به‌عنوان شجره طیبه صالحین را در دستور کار قرار داده و نسل جوان را در زمینه معرفت به ارزش‌های اسلامی تقویت و پرورش می دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با اشاره به اینکه جامعه دینی ما نیازمند افراد و انسان‌هایی خدامحور، معتقد، متعهد، ولایی و در تراز انقلاب است، اظهار داشت: بسیج و سپاه تلاش می‌کنند تا با رویکرد فرهنگی و معنوی و برنامه‌هایی در این راستا نسلی کارآمد با بنیه معنوی قوی را در جامعه پرورش دهد.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول