اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع):

فرزندان ولایت در سپاه لحظه‌ای غفلت نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) تأکید کرد: فرزندان ولایت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی کشور لحظه‌ای غفلت نمی‌کنند.

فرزندان ولایت در سپاه لحظه‌ای غفلت نمی‌کنند

سردار بهران حسینی مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل نیروی نظامی مردمی،‌ مکتبی و ولایت‌مدار تحت عنوان سپاه است.

وی تأکید کرد:‌ شجره طیبه سپاه با درایت، نظر حکیمانه و بلند نظری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی کاشته شد و امروز وجود این نیروی نظامی مردمی و ولایی، احدی جسارت تعرض به کشورمان را ندارد.

* تفاوت دیدگاه‌های نظامی در سپاه با نیرو‌های نظامی کشورهای غربی

این فرمانده ارشد نظامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تفاوت عمیق و جدی میان دیدگاه‌های نظامی در سپاه با نیروی‌های نظامی کشورهای غربی وجود دارد،‌ گفت: سپاه برای دفاع از ملت ایران، انقلاب اسلامی و آرمان‌های ولایت تشکیل شده و اتکای این نیرو به اعتقادات و باورهای راسخ دینی، هدایت‌های مدبرانه رهبری عظیم‌الشأن انقلاب و مردم است.

سردار حسینی‌مطلق با تأکید بر اینکه فرزندان ولایت در سپاه برای تعرض به دیگران و حمله نظامی به مردم کشورهای مختلف تربیت نشده‌اند،‌ گفت: برای تحقق اهدافی که برای سپاه از سوی ولایت طراحی شده است، لحظه‌ای غفلت نخواهیم کرد.

* سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه دستاوردها و موفقیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های غیر نظامی مانند خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم چگونه ارزیابی می‌شود؟ گفت: سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست، بلکه هم‌چون بازوی توانمندی برای ولایت در جهت تحقق اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل می‌کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: امروز سپاه در حوزه‌هایی ورود پیدا کرده است که انجام آن نیازمند روحیه بسیجی و ایثارگونه است،‌ مانند اجرای طرح‌های عمرانی که دشمنان ما را تحریم کرده‌ و یا اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی در مناطق محروم و با هدف خدمت‌رسانی به مردم این مناطق.

حسینی‌مطلق افزود:‌ هم‌چنین خدمت‌رسانی به مناطق محروم تحت امر ولایت و یا ورود به حوزه مقابله با تهدیدهای الکترونیکی و سایبری دشمنان از جمله دستاوردهای بزرگی بوده که تنها با روحیه اعتقادی، ولایی و ایثارگری بسیجی قابل تحقق است.

وی خاطرنشان کرد: همین رویکردها است که نشان می‌دهد سپاه نه یک نیروی نظامی صرف، بلکه تشکلی است برای خدمت‌رسانی به مردم و حرکت در مسیری که رهبری‌ معظم انقلاب امر می‌فرمایند.

حسینی‌مطلق در پایان تأکید کرد: به طور قطع توانمندی سپاه امروز به اندازه‌ای است که احدی به خود اجازه تعرض به ایران اسلامی را نمی‌دهد و اگر کوچک‌ترین تعرضی را مشاهده کنیم، بزرگ‌ترین و محکم‌ترین پاسخ‌ها را به متجاوزان خواهیم داد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول