اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه زاهدان:

سپاه پاسداران در تکنولوژی موشکی به خودکفایی رسیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود سرداران رشید و بی‌ادعایی همچون شهید سردار حسن تهرانی مقدم به مرز خودکفایی رسیده است.

سپاه پاسداران در تکنولوژی موشکی به خودکفایی رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان در‌ جمع نمازگزاران اظهار داشت: اکنون قدرت نظامی کشورهای مختلف بر روی فناوری موشکی متمرکز شده است.
وی افزود: در کشورمان سربازان گمنام امام زمان (عج) به مانند سردار شهید تهرانی مقدم برای مقابله با متجاوزان و عقب‌نشینی آنها حرکت‌های مثبتی انجام داده‌اند. به گونه‌ای که در رزمایش‌های موشکی ارتش سپاه در سطوح مختلف موفقیت‌های چشمگیری عاید کشورمان شده است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان داشت: نوع مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف به وسیله رزم‌آوران مطرح و تعریف شده است.
وی ادامه داد: تکنولوژی به کار رفته در موشک‌ها نه تنها تقدیر مقام معظم رهبری را در پی داشته بلکه رنگ از چهره کارشناسان دنیا برافروخته است.
سلیمانی تصریح کرد: با توجه به تمامی تحریم‌های به عمل آمده علیه ایران، با تلاش نیروهای سپاه و ارتش تکنولوژی موشکی کشور ما به مرز خودکفایی رسیده و هم اکنون ایران توان تولید انبوه موشک را دارد.
خطیب جمعه زاهدان اضافه کرد: موشک‌های کشورمان دارای قابلیت‌های مانور بالا، عملیات سریع و تهاجمی و کم هزینه هستند.
وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت سرداران رشید و بی‌ادعایی همچون شهید تهرانی مقدم به ساخت ده‌ها موشک دست یافته است.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: سردارانی که روزی در جبهه‌های حق علیه باطل خوش درخشیدند، امروز در عرصه تجهیز دانش نوین فناوری موشکی قله‌های رفیع را قطع کرده‌اند.
سلیمانی افزود: سردار شهید تهرانی مقدم مانند میوه‌ای رسیده برای شهادت بود که اگر در ظاهر در جمع ما زندگی می‌کرد ولی آهنگ درخواست شهادت را سر می‌داد.
وی شهادت سردار تهرانی مقدم را یک ضایعه برای ملت ایران دانست و گفت: اگر این بزرگوار مرگی به غیر از شهادت را تجربه می‌کرد، برای ما جای تعجب بود.
خطیب جمعه زاهدان با اشاره به هفته بسیج تصریح کرد: بسیج گل واژه ارزشمند و سند حقانیت در عرصه دفاع نظامی است که ثمره شجره طیبه آن را می‌توان در همه جا مشاهده کرد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول