اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سپاه تحت تاثیر القائات خارجی و داخلی قرار نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه تحت تاثیر القائات خارجی و داخلی دشمنان قرار نمی‌گیرد و در راستای رسالت خویش مبنی بر دفاع از انقلاب کوتاه نمی‌آید.

سپاه تحت تاثیر القائات خارجی و داخلی قرار نمی‌گیرد

حجت‌الاسلام محسن حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: سپاه به عنوان شجره طیبه انقلاب ثابت کرده است در هر زمان و موقعیتی برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های الهی آن آماده بوده و هیچ تند بادی قادر به تکان دادن آن نیست.

وی یادآور شد: سپاه پاسداران در حقیقت یک اصل ریشه‌دار در تار و پود انقلاب اسلامی است و دفاع از کشور، تثبیت نظام، حاکم کردن ارزش‌ها، ایجاد وحدت و امنیت و مقابله با انواع تهدیدات داخلی و بیرونی در کارنامه درخشان آن وجود دارد.

حجت‌الاسلام حیدریان پشتیبانی از اصل ولایت به عنوان بزرگترین پشتیبان انقلاب را مهم‌ترین رسالت‌ این نهاد انقلابی خواند و گفت: سپاه در این مسیر تمام تلاش خود را به کار بسته است.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس، نام سپاه با انقلاب عجین شده و در هر شرایطی که انقلاب اسلامی مورد هجمه دشمنان قرار گیرد سپاه وارد شده و با گروه‌های معاند مقابله خواهد کرد.

وی در ادامه نقش سپاه در هشت سال جنگ تحمیلی را یادآور شد و افزود: کارنامه سپاه در این دوران هم مثبت است و در این مقطع حساس با تمام وجود از انقلاب و تمامیت ارزی کشور دفاع کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان انعطاف‌پذیری سپاه را یکی از ویژگی‌های بارز آن خواند و خاطرنشان کرد: سپاه همواره خود را با شرایط موجود تطبیق داده و برای خدمتگذاری در هر زمان و مکانی آمادگی لازم را دارد.

به گفته حجت‌الاسلام حیدریان، سپاه همیشه در برابر تهدیدات و یا وضعیت بحرانی کشور آماده و به روز بوده و هیچ زمانی در این مسیر دچار ایستایی و یا خواب‌آلودگی نشده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: سپاه در مقابله با تمامی توطئه‌های سخت، نیمه‌سخت، هوشمند و نرم دشمنان به بهترین شکل ممکن عمل کرده و اکنون نیز شرایط مقابله با هر تهدیدی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرده است که ذره‌ای در دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های دفاع مقدس کوتاه نمی‌آید.

*‌ سپاه هیچ‌گاه از زیر مسئولیت‌ شانه خالی نکرده است

وی به هجمه‌های مختلف دشمنان علیه سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند سپاه پاسداران در مسیر وظیفه ذاتی دفاع از انقلاب هیچ‌گاه شانه خالی نمی‌کند و این زمینه دشمنی با این نهاد انقلابی را بیشتر کرده است.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، جهت‌گیری دشمنان علیه سپاه نشان از عظمت و تأثیرگذاری این نهاد مقدس در کشور و جهان را دارد.

وی حملات دشمنان خارجی و داخلی به سپاه را نشان از جایگاه و تاثیرگذاری این نیرو به عنوان مانعی در مقابله با توسعه طلبی و یک جانبه‌گرایی خواند و تصریح کرد: با وجود این حملات و کم لطفی‌های برخی‌ها، سپاه همچنان سرزنده و مقتدر وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام حیدریان گفت: اعتماد مردم نسبت به سپاه رمز موفقیت آنان در زمینه انجام وظایف است و همین امر علاوه بر دادن روحیه مضاعف برای دفاع از انقلاب، موجب پیشرفت و جلوگیری از ایستایی سپاه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات و مقابله به حق با ترفندهای دشمنان و ممانعت از تضییع حقوق ملت بسترساز اعتماد مردم به سپاه شده است.

وی تصریح کرد: شناخت دشمنان از جایگاه و نقش تاثیرگذار سپاه در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن و همچنین بازدارندگی این نیرو، دشمنان را مجبور به اجرای تراژدی سپاه‌هراسی کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: سپاه تحت تاثیر القائات دشمنان و منفعت‌طلبان داخلی قرار نمی‌گیرد و بر اصول خود در راستای ماموریت‌هایش پافشاری می‌کند.

وی در پایان سپاه را نیرویی مقتدر و توانمند خواند و گفت: با وجود سپاه پاسداران، نظام اسلامی و ملت ایران از گزند دشمنان در امان خواهند بود.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول