اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

عمده قدرت سپاه پاسداران از مردم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران از حضور سپاه کربلای مازندران در مرزهای غرب کشور علیه گروه پژاک خبر داد و گفت: عمده قدرت سپاه پاسداران از مردم است.

عمده قدرت سپاه پاسداران از مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمدتقی شاهچراغی در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران در مورد حضور نیروهای سپاه کربلای مازندران در مرزهای غرب کشور اظهار داشت: سپاه کربلای مازندران همانند سایر نیروهای سپاه کشور در دفاع از مرزهای غرب کشور حضور دارد و دفاع می‌کند.
وی تصریح کرد: سپاه کربلای مازندران مانند تمام سپاه کشور به اعتبار حضور جوانان پرشور بسیجی و سپاهی آمادگی کامل برای دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب دارد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران ابزار داشت: یک قطره محدود از دریای بیکران جوانان انقلاب اسلامی از استان مازندران در حال حاضر در شمال غرب کشور در حال ماموریت هستند.
وی با اعلام اینکه بیشتر نیروهای حاضر در این جبهه جوان هستند، گفت: روحیه‌ این افراد همانند دوران دفاع مقدس بسیار بالا است.
فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: گاهی وقت‌ها روحیه حتی بهتر و بسیار بالاتر از دوران دفاع مقدس است.
وی با ذکر جمله‌ای از مقام معظم رهبری که فرمودند « جوانان امروز ما  اگر از جوانان دیروز بهتر نباشند کمتر نیستند» خاطرنشان کرد: بسیار آمادگی‌ها بالا است و آن بخشی که در حوزه دفاعی امنیتی و نظامی است حوزه تخصصی است.
شاهچراغی در پایان عمده قوت و قدرت سپاه را  در مردم عنوان و تصریح کرد: مردم متدین و ولایتمدار عمده قدرت سپاه و بسیج محسوب می‌شوند که امروز نیز با حاضر شدن در مراسم روز رژه و استقبال شرایط را فراهم کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول