اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانش‏آموزان شاهرودی تأکید کردند

مشارکت در اجرای ده‏ها پروژه عظیم تابلوی خدمات‏رسانی سپاه است

خبرگزاری فارس: بسیج دانش‏آموزی شاهرود با صدور بیانیه‏ای تأکید کرد: مشارکت در اجرای ده‏ها پروژه عظیم در کشور تابلوی خدمات‏رسانی سپاه است.

مشارکت در اجرای ده‏ها پروژه عظیم تابلوی خدمات‏رسانی سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، با توجه به اینکه دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است، بسیج دانش‏آموزی حوزه ایمان شاهرود در همین زمینه اطلاعیه‏ای صادر کرد.

در این اطلاعیه می‏خوانیم: با شکوفایی انقلاب اسلامی و به بار نشستن درخت تنومند نهضت امام خمینی(ره) به همراهی ملت شریف ایران که از ظلم و ستم طاغوت و استثمارگری اجانب به ستوه آمده بودند، نهال نوثمری به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب کاشته شد تا پاسداری از آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برعهده بگیرد.

در بخش دیگری آمده است: این رسالت خطیر را سپاه پاسداران با مجاهدت فرزندان رشید و جان بر کف ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس آن‏چنان با صلابت به سرانجام رساند که مورد تحسین روح خدا قرار گرفت و در وصف آن فرمودند که "اگر سپاه نبود، کشور نبود" و در جایی دیگر خود آرزوی پوشیدن لباس سبز سپاه را می‏کنند و می‌فرمایند "ای کاش من هم یک پاسدار بودم".

در این اطلاعیه آورده شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز دوم اردیبهشت 1358 و با دستور حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد تا "نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی و گسترش حاکمیت قانون خدا در کنار تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی" در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبلوری شگرف یافته و نیروهایی که برآمده از بطن انقلاب بودند، مردانه پا در میدان‌های مبارزه و رشادت گذاشته و همت و اراده خود را هم در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی و هم در حفظ پایه‌های نظام پس از پایان دوران دفاع مقدس هزینه کنند.

در ادامه می‏خوانیم: هم‌چنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جایگاهی ویژه در پیشگاه امام خامنه‏ای داشته و دارد و ایشان نیز اعتباری خاص برای این نهاد انقلابی قائل هستند، رهبری در یکی از بیانات گهربارشان در خصوص این ارگان نظامی می‌فرمایند که "سپاه پاسداران نور چشم و عضو اصلی انقلاب است، چرا که از بطن انقلاب روییده، رشد کرده و رو به کمال است".

بسیج دانش‏آموزی شاهرود تصریح کرده است: امروز نیز سپاه همانند گذشته آماده، هوشیار و بالنده گوش به فرمان رهبر در صحنه حضور دارد و همواره از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران حراست و پاسداری خواهد کرد.

در پایان آمده است: بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان سپاه شاهرود ضمن تبریک سی و سومین سالروز تأسیس سپاه پاسداران به پیشگاه ولی‌امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای و ملت قدرشناس ایران اسلامی، حضور پویا و سرنوشت‏ساز سپاه در عرصه نقش‏آفرینی در برخورد با ضد انقلاب و همراهی با دیگر قوای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس و هم‌چنین تلاش و مجاهدت در دوران سازندگی و مشارکت در اجرای ده‏ها پروژه عظیم ملی در خدمت‏رسانی به مردم را تابلو و نمادی حیرت‏انگیز از کارآمدی و کارایی فرزندان معنوی ملت و میراث‏داران شهیدان و امام شهدا می‏داند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول