اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

تولید 12 هزار دقیقه برنامه در زمینه شعار سال 91

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید 12 هزار و 63 دقیقه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد.

تولید 12 هزار دقیقه برنامه در زمینه شعار سال 91

مرتضی صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در راستای محقق شدن منویات مقام معظم رهبری سه محور اصلی در شعار سال مستتر است.

وی با بیان اینکه از مجلس و دولت برای حمایت از تولید کنندگان انتظار می‌رود، افزود: تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران نیز در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان بر ضرورت فرهنگ‌سازی با هدف تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: باید با فرهنگ سازی لازم در زمینه مصرف کالای ایرانی فعالیت‌های ماندگاری انجام شود.

وی یکی از تولیدات موثر در راستای تحقق شعار سال را توجه به تولید علم و دانش عنوان کرد و گفت: برای تولید علم و دانش باید از حضور و ظرفیت دانشگاه‌ها و جهاد دانشگاهی استفاده شود.

صفری با بیان اینکه برای گفتمان سازی در عرصه تولید و فنون جدید می‌توان گام‌های مهمی برداشت، تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید در خصوص شعار سال گفتمان جدیدی را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از شعار سازی در راستای تحقق شعار سال جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: باید شعار سال از دیدگاه تشریفاتی به دور بوده و همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه گام‌های مطلوبی بردارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بر ضرورت فعال کردن همه ظرفیت‌ها تاکید کرد و گفت: باید در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فعالیت‌های مهمی در این راستا انجام شود.

وی با بیان اینکه در کمیته فرهنگی و اجتماعی باید در زمینه فرهنگ سازی اقدامات لازم انجام شود، خاطرنشان کرد: در صدا و سیما نیز به عنوان یکی از اعضای کمیته فرهنگی و اجتماعی اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

صفری از برگزاری سه جلسه اتاق فکر خبر داد و گفت: این جلسات با حضور اساتید دانشگاهی برای تبیین تئوریک و علمی شعار سال، فعالان عرصه تولید و استاندار و معاونان استاندار برگزار می‌شود.

وی رویکرد صدا و سیما را تبلیغ کالاهای ایرانی عنوان کرد و افزود: علاوه بر ارائه فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در خصوص شعار سال، پیگیری‌های لازم نیز در راستای تحقق فعالیت‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید 12 هزار و 63 دقیقه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد و گفت: تا کنون 870 دقیقه در حوزه‌های مختلف از سوی صدا و سیما احداث شده است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول