اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه امروز شورای شهر شیراز

صدا و سیمای فارس تجلیل شد

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار این شهر از تلاش‌های صدا و سیمای مرکز فارس در تشویق حضور باشکوه و حماسی مردم در انتخابات تجلیل کردند.

صدا و سیمای فارس تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، لوح تقدیر از دست‌اندرکاران صدا و سیمای مرکز فارس به خاطر پوشش مناسب صحنه‌های حماسی حضور مردم در انتخابات مجلس نهم به محمدباقر کشفی مدیرکل این مرکز اعطا شد.

در این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در سخنانی اظهار داشت: پیروز واقعی در این انتخابات مردم فرهیخته این استان بودند و هرگونه تقدیر را باید از این مردم کرد که به خوبی در این صحنه حماسی شرکت کردند.

محمدباقر کشفی بیان داشت: دشمن در این 33 سال با ترفندهای مختلف در حال دشمنی با مردم ما و ایده‌های اسلامی آنان است و رخداد انتخابات سبب نا امیدی دشمنان و بر ملا شدن توطئه‌هایشان شد.

کشفی تصریح کرد: افزایش 20 درصدی حضور مردم نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس هشتم جای بسی افتخار دارد.

وی بیان داشت: از مهر ماه امسال تلاش شد با برنامه‌ریزی به دنبال تشویق مردم و حماسه‌سازی آنان باشیم و هیچ‌گونه جانب‌داری از کاندیدا را نیز نداشتیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس تصریح کرد: در پنج نقطه این استان اخبار این انتخابات به طور مستقیم پخش شد که این اتفاق در کشور نمونه بود.

کشفی ابراز داشت: 56 گروه خبری در تمام مساجد، مدارس و حوزه‌های رای‌گیری انتخابات را پوشش دادند و جلوه‌های ویژه آن نیز هنوز با گذشت زمان برگزاری انتخابات در حال پخش شدن در شبکه‌های سراسری است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما عدم جانب‌داری و حضور باشکوه مردم در انتخابات بود که این موضوع محقق شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در یک‌سال گذشته بیش از 400 ساعت برنامه از نقاط مختلف شهر برگزار کردیم و از سه برابر نیروهای حاضر در استودیو برای به رخ کشیدن بیشتر زیبایی‌ها استفاده کردیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه شیراز از شهرهای شاخص است و باید بیشتر از گذشته به مردم معرفی شود تصریح کرد: ما منعی برای پوشش دادن تلاش‌های شهرداری و شورای شهر نداریم و با اهداف ایجاد روحیه امید و امیدواری مردم، ایجاد وحدت و همگرایی، نشاط و شادابی جامعه، برنامه‌ها را تولید و پخش می‌کنیم.

کشفی افزود: باید در شیراز به ظرفیت‌های رسانه‌ها کمک کرد و تمام تلاش ما این بوده که کم‌فروشی در رسانه حفظ شود و ادای تکلیف خود را به مردم داشته باشیم.

به گزارش فارس، در این مراسم اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از تلاش‌های رسانه ملی و دست‌اندرکاران آن در شبکه فارس قدردانی کردند و خواستار ارتباط بیشتر برای هماهنگی در اجرای برنامه‌های فرهنگی با شورای اسلامی و شهرداری این شهر شدند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول