اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/55

پخش زنده مسابقات قرآن توسط صدا و سیمای هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر کل صدا و سیما مرکز خلیج فارس گفت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تمام تلاش خود را برای انعکاس اخبار قرآنی در سی‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بندرعباس به کار گرفته است.

پخش زنده مسابقات قرآن توسط صدا و سیمای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، وحید کمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران کمیته اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن کریم‌ اظهار داشت:‌ مرکز صدا و سیمای خلیج فارس در جریان برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اقدامات و برنامه‌یزی‌های گسترده‌ای را به صورت درون سازمانی و برون سازمانی طراحی، پی‌ریزی و اجرا کرده است.

وی افزود: طی روزهای برگزاری مسابقات، برنامه‌های مستقل، میان برنامه و اقدام در بخش‌های مختلف خبری در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی قبل از آغاز مسابقات به منظور ایجاد آمادگی و فضاسازی در سطح شهرستان بندرعباس و دیگر شهرستان‌های استان تولید و پخش شده است.

مدیر کل صدا و سیما مرکز خلیج فارس همچنین از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده برای ضبط کامل مراسم افتتاحیه و اختتامیه و پخش زنده و همزمان از شبکه‌های استان سیما و صدا و شبکه‌های سراسری قرآن، خبر و شما و شبکه‌های سراسری صدا و رادیو قرآن خبر داد و ادامه داد: به همین منظور، استودیو سیار رادیویی و تلویزیونی در محل مسابقات ایجاد شده که به صورت ارتباط مستقیم با شبکه‌های سراسری صدا و سیما و شبکه استانی به اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف برنامه به صورت پخش زنده می‌پردازد.

وی همچنین به اجرای مسابقات زنده تلویزیونی سمبوک به صورت ویژه با موضوع مباحث قرآنی، اجرای برنامه زنده رادیویی پسین هرمزگان از محل نمایشگاه، پخش تیزر تلویزیونی و ساخت و پخش آنونس رادیویی مسابقات، پوشش خبری مسابقات در بخش‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی به صورت مستمر نیز اشاره کرد و افزود: برنامه‌های پیش بینی شده و در حال اجرا به ویژه محافل قرآنی به صورت زیرنویس در برنامه‌های پربیننده تلویزیونی اطلاع رسانی شده است.

کمالی بیان داشت:‌برنامه‌های محافل قرآنی در بندرعباس و دیگر شهرستان‌های استان ضبط شده که به صورت میان برنامه و برنامه‌های مستقل در شبکه‌های استانی سیما و صدا پخش می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول