اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدا و سیمای استان زنجان خبر داد

پخش 25 عنوان برنامه از صدا و سیمای مرکز زنجان

خبرگزاری فارس: معاون صدا و سیمای استان زنجان گفت: 25 عنوان برنامه متنوع از صدا و سیمای استان زنجان در ایام نوروز تهیه و پخش شده است.

پخش 25 عنوان برنامه از صدا و سیمای مرکز زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی رامک بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: 9 عنوان برنامه تلویزیونی از سیما و 16 عنوان برنامه رادیویی نیز از صدای زنجان در ایام نوروز پخش شده است.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای استان زنجان بر اساس استراتژی معین خود مبنی بر اطلاع‌رسانی فعال، برنامه‌های خود را از یک هفته قبل از نوروز آغاز کرده بود خاطر نشان کرد: صدا و سیمای استان در این راستا با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل هواشناسی، فرمانداری و راهداری‌ها همکاری داشته است.

معاون صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه در ایام عید به منظور معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های استان با مراکز استان‌های مختلف ارتباط برقرار می‌شد اضافه کرد: ارتباط با شبکه‌های ملی یک و 2 نیز از دیگر اقدامات صدا و سیما در راستای معرفی جاذبه‌های استان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در ایام عید گزارش‌های ویژه خبری به تهران ارسال کرده‌ایم ادامه داد: پخش مستندهای ویژه، پخش گزارشات ویژه و برنامه‌های زنده، ارتباط با خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها و معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری شهرستان‌ها از دیگر اقدامات صدا و سیمای استان زنجان در ایام عید محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول