اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای ‌شهر اصفهان:

صدا و سیما مردم را به استفاده از تولیدات داخلی ترغیب کند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: تبلیغات شهری و صدا و سیما مردم را به استفاده از تولیدات داخلی ترغیب کنند.

صدا و سیما مردم را به استفاده از تولیدات داخلی ترغیب کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر ظهر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تشکیل ستاد اسکان مسافران نوروزی در سال جاری از سوی شهرداری اصفهان اظهار داشت: این ستاد اقدامات ویژه و خدمات خوبی را به مسافران ارائه داد که می‌طلبد این ستاد را در طول سال نیز به نوعی دیگر فعال کنیم تا شاهد جذب گردشگر به این شهر باشیم.

وی با اشاره به احیای بافت فرسوده شهر اصفهان افزود: در صورتی که تسهیلات در نظر گرفته شده دولت به بافت فرسوده اختصاص یابد، می‌توان در راستای احیاء و نوسازی بافت‌های قدیمی سریع‌تر اقدام کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: با بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار شهرداری می‌توانیم قدم‌های بلندی برای آبادانی شهر برداریم.

وی ادامه داد: با حمایت از صنعتگران و تبلیغات شهری و صدا و سیما می‌توان مردم را به استفاده از تولیدات داخل ترغیب کرد و این کار را باید ابتدا از اداره‌ها و ارگان‌ها آغاز کرد و هدایای داخلی را به مناسبت‌های مختلف به افراد داد.

*تسهیلات بانکی در اختیار صاحبان مشاغل مزاحم قرار گیرد

هم‌چنین در ادامه وحید فولادگر عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به استقرار مشاغل مزاحم در مرکز شهر گفت: با ارائه تسهیلات بانکی به مالکان مشاغلی هم‌چون ریخته‌گری و طلاسازی و حمایت شهرک‌های صنعتی می‌توان این مشاغل آلاینده را از شهر خارج کرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های آینده توسعه صنایع ریلی حرف اول را در کشور می‌زند، گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا صنایع ریلی در اصفهان به وجود آید.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول