اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان خبر داد

پخش ویژه‌های نوروز 91 از صدا و سیمای مرکز لرستان

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: این مرکز با یک ویژه برنامه زنده تلویزیونی و دو ویژه برنامه زنده رادیویی روزهای شاد و سرگرم کننده‌ای را در ایام نوروز برای مخاطبان خود فراهم می‌کند.

پخش ویژه‌های نوروز 91 از صدا و سیمای مرکز لرستان

مسعود بهرام‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، برنامه‌های رادیویی این مرکز صبح نوروز و عصر نوروز به تهیه کنندگی آقایان منصور سلاح‌ورزی، اسدالله احمدی و جلال قربانی از اول تا چهاردهم فروردین صبح‌ها از ساعت 9 تا 11 و بعد از ظهرها از ساعت 16 تا 18 به طور زنده از رادیو لرستان پخش می‌شوند.

وی افزود: برای این برنامه‌ها قسمت‌هایی مانند گزارش‌های متنوع از مسافران نوروزی، مسئولان مرتبط با خدمات و برنامه‌های سفرهای نوروزی، تصنیف‌ها و موسیقی‌های زیبای محلی، نمایش‌های طنز محلی، ارتباط رادیویی با شبکه‌های رادیویی سراسر کشور، معرفی مشاهیر لرستان و معرفی طبیعت و تاریخ لرستان در دوره‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

بهرام‌نژاد یادآور شد: بینندگان شبکه افلاک لرستان نیز در طول ایام نوروز 91 هر شب شاهد یک برنامه شاد و متنوع تلویزیونی به نام شوگار هستند، که این برنامه حاصل کار مشترک علی امرایی و مهدی بهاروند است.

وی افزود: این برنامه از ساعت 21 تا ساعت 22:30 پخش می‌شود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: اجرای مشترک با سایر استان‌ها در این برنامه همراه با معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان لرستان به تمام استان‌های کشور، گزارش‌های شاد و متفاوت نوروزی، نمایش‌های طنز با یک مسابقه سرگرم کننده تلویزیونی با حضور مخاطبان، اجرای برنامه در تفرجگاه‌ها و نقاط دیدنی شهر خرم‌آباد از جمله قلعه فلک‌الافلاک، حضور خوانندگان محلی در استودیوی برنامه همراه با اجرای موسیقی و ... از آیتم‌های این برنامه است.

لازم به ذکر است، در این برنامه تلویزیونی مسعود بهرام‌نژاد و سیمین آزادی به عنوان مجری حضور دارند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول