اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اول رئیس جمهور

استودیو شیشه‌ای صدا و سیمای کردستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: با حضور معاون اول رئیس جمهور و حجت‌الاسلام موسوی، قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران استودیو شیشه‌ای صدا و سیمای مرکز کردستان به بهره‌برداری رسید.

استودیو شیشه‌ای صدا و سیمای کردستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری پروژه‌های صدا و سیما، گفت: این پروژه شامل استودیویی به مساحت 320 مترمربع و اتاق فرمان به مساحت 60 مترمربع دارای اتاق گریم، اتاق لباس، لابراتور فنی است.

رضا علی‌نژاد افزود: برای این پروژه 25 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده که محل تامین این اعتبار از محل مصوبات سفر دوم رئیس جمهوری است.

وی اضافه کرد: استودیو تولید تلویزیونی در فضای 80 متر مربع شیشه‌ای به منظور پوشش برنامه‌های زنده و ضبطی در محیطی مفرح و با امکان پوشش توسط واحد سیار و با صرف 800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در ادامه به افتتاح استودیو دیجیتال تلویزیونی مرکز کردستان همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: این استودیو دارای 200 متر مربع فضای استودیویی و 50 مترمربع فضای اتاق فرمان است.

علی‌نژاد افزود: در این استودیو از تجهیزات روز دنیا شامل میکسرتصویر دیجیتال، میکسر صدای دیجیتال، دوربین‌های پیشرفته دیجیتال استفاده شده است.

وی استفاده از فناوری مولتی ایمیج به جای استفاده از تعداد زیاد مانیتور را از مشخصه اصلی این استودیو عنوان کرد و گفت: طراحی، کار کارشناسی و نصب تجهیزات استودیو توسط کارشناسان فنی مرکز انجام شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در ادامه افزود: این استودیو با 17 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

علی‌نژاد با اشاره به مزایای استودیو دیجیتال تلویزیونی گفت: با بهره‌برداری از این استودیو امکان استفاده برنامه‌سازان از فضای استاندارد استودیویی برای تولید برنامه‌های مرکز فراهم شده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول