اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 91

صدا و سیمای گلستان در حال پخش برنامه‎های آموزشی انتخابات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گلستان گفت: صدا و سیمای گلستان در حال پخش برنامه‌های آموزشی انتخابات است.

صدا و سیمای گلستان در حال پخش برنامه‎های آموزشی انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، حسین گرایلی صدا و سیمای مرکز استان را یکی از اعضای کمیته آموزش ستاد انتخابات استان برشمرد و اظهار داشت: این نهاد در حال برگزاری برنامه‎های مختص خود برای انتخابات است.

وی تصریح کرد: این برنامه‎ها در سه فاز مستقل، همزمان با برنامه های مختلف و بخش خبر صدا و سیما به اجرا درمی‎آیند.

گرایلی افزود: این برنامه‎ها شامل مراحل تبیین، تشریح، تعمیق و فراخوان است که از اول آبان ماه شروع شده و تا 12 اسفند ماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گلستان خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار است که آموزش‎های مربوط به انتخابات به صورت فراگیر و برای تمامی دست‎اندرکاران برگزاری انتخابات، توسط ستاد انتخابات کشور، برنامه‎ریزی و توسط کمیته آموزش این ستاد به اجرا درآمده است.

گرایلی ادامه داد: بر اساس ارزیابی‎های انجام شده، دوره‎های آموزشی برگزار شده، رضایت فراگیران را به همراه داشته و به منظور ارزیابی انتقال مفاهیم، نحوه عمل و اجرای این دوره‎ها، در پایان هر دوره از فراگیران آزمون به عمل می‎آید که منجر به صدور گواهینامه برای آنان خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: با توجه به آموزش‎های مختلف عمومی و تخصصی که برای اطلاع‎رسانی از اهمیت انتخابات و نقش آن در جامعه برگزار شده، انتخابات بسیار پرشور و سالمی را خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گلستان گفت: همانگونه که مردم در راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال‎های قبل حضور بسیار پررنگ داشتند در انتخابات مجلس نیز شاهد حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات بسیار سالم خواهیم بود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول