اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز امسال

صدا و سیمای مرکز سمنان 267 ساعت با مخاطبان همراه بود

خبرگزاری فارس: صدا و سیمای مرکز سمنان نوروز امسال، 267 ساعت با مخاطبان خود همراه بود.

صدا و سیمای مرکز سمنان 267 ساعت با مخاطبان همراه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، در ایام نوروز امسال صدا و سیمای مرکز سمنان به مدت 16 هزار و 33 دقیقه در قالب برنامه‏های تأمینی، تولیدی و زنده تلویزیونی و رادیویی و گزارش‏های خبری همراه با مخاطبان خود بوده است.

از این میزان 2 هزار و 86 دقیقه برنامه در قالب مجموعه طنز 91، ویژه برنامه ساعت تحویل سال، برنامه زنده نوبهار، مجموعه سریال انیمیشن تعطیلات نوروزی و ویژه برنامه کودکانه مربوط به تولید سیما و 2 هزار و 682 دقیقه برنامه در قالب جشنواره فیلم‏های سینمایی، مستندهای تولیدی مرکز، سرودها و کلیپ‏های بهاری و هم‌چنین سریال مجتمع مسکونی مربوط به پخش سیمای مرکز سمنان بوده است.

بنابر این گزارش صدای این مرکز نیز با 11 هزار و 130 دقیقه برنامه در قالب صدای بهار، بهارانه و ویژه برنامه تحویل سال نو به طور زنده مخاطبان خود را در 14 روز نوروز همراهی کرد.

واحد اطلاعات و اخبار با سه گزارش تولیدی به صورت روزانه در بخش‏های مختلف خبری با عناوین معرفی موزه شاهرود، آداب و رسوم مردم استان سمنان، معرفی خانه تدین سمنان، سوغات شاهرود، گردشگری مهدیشهر و شهمیرزاد، مسجد تاریخانه و بازار دامغان، شعار سال 91، ظرفیت‏های گردشگری استان سمنان، کاروانسراهای آهوان و لاسجرد، خاطرات نوروزی و مسجد تاریخانه دامغان در خدمت مخاطبان بوده است.

هم‌چنین واحد اطلاعات و اخبار با ارتباط زنده با نهادها و ادارات سمنان در ایام نوروز مانند پلیس راه، هلال‌احمر، اورژانس، ستاد تسهیلات نوروزی، هواشناسی، راهیان‌نور به مدت 135 دقیقه اطلاعات مورد نیاز مسافران و مخاطبان خود را ارائه کرده است.

تولیدات نوروزی صدا و سیمای مرکز سمنان نسبت به سال گذشته از رشد کمی و کیفی قابل ملاحظه‏ای برخوردار بوده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول