اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از مدیران اهل سنت در شرق گلستان خواستار شد

اختصاص زمان بیشتر به برنامه‎های اهل سنت در صدا و سیما

خبرگزاری فارس: یکی از مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت شرق گلستان در خصوص ساماندهی فضای سایبری و انتقاد از رسانه ملی در استان گفت: لازم است که صدا و سیمای مرکز گلستان ساعات بیشتری از برنامه‎های خود را به اهل سنت اختصاص دهد.

اختصاص زمان بیشتر به برنامه‎های اهل سنت در صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ شمال کشور، آخوند حسام‎الدین گوکلان، در جلسه کارگروه آموزشی ویژه مدیران و مدرسین مدارس علوم دینی اهل سنت گلستان در مصلای گرگان ضمن تاکید و پیشنهاد بر تشکیل شبکه تلویزیونی تقریب مذاهب اسلامی در صدا و سیمای کشور افزود: همچنین حضور علمای اهل تشیع و فرق اهل تسنن به منظور تنویر افکار عمومی ایران و جهان اسلام در باب وحدت و رفع شبهات دینی جامعه هدف یکی از ضروریات است.

در ادامه مدد آخوند هوشمند از ائمه جمعه شرق استان گلستان نیز گفت: باید با استفاده از فرصت‎ها در زمینه‎های معنوی و فرهنگی از فضای مناسبی که انقلاب اسلامی به وجود آورده در راستای وحدت، همدلی و وفاق اسلامی گام برداریم.

همچنین آخوند امانگلدی حنفی، امام جمعه اهل سنت شهر خواجه‎نفس نیز ضمن تاکید بر اهمیت حفظ امنیت و آرامش در فضای مذهبی کشور گفت: باید علاوه بر کسب علم و دانش، در مباحث مربوط به فضاهای سایبری نیز مهارت‎های لازم را افزایش دهیم تا بتوانیم نقاط ضعف خود را اصلاح و به مقابله با توطئه‎های دشمن بپردازیم.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول