اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان 91

‌150واحد مسکونی کارکنان صداو‌سیمای کرمان واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: ‌150 واحد مسکونی کارکنان صدا و سیمای مرکز کرمان تابستان سال آینده واگذار می‌شود.

‌150واحد مسکونی کارکنان صداو‌سیمای کرمان واگذار می‌شود

‌حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 150 واحد از 250 واحد مسکونی کارکنان صدا و سیمای مرکز کرمان تابستان سال آینده واگذار می‌شود.  

وی بیان داشت: تلاش برای رفع مشکل مسکن کارکنان همواره در اولویت برنامه‌های مرکز بوده و با پیگیری‌های جدی صورت گرفته‌، شرکت‌های تعاونی مسکن مهر، جام‌جم و کمیته مسکن مرکز نیز تشکیل شد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: در این راستا جلسات متعددی با اداره کل مسکن و شهرسازی‌، شهرداری و اداره کل اوقاف استان کرمان برگزار و مصوبات آن‌ها در گفت‌وگوهای طولانی حضوری و تلفنی با جدیت پیگیری شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: 200 واحد مسکونی در قالب پروژه جام‌جم و 50 واحد در قالب پروژه مسکن مهر طراحی شده که در واحدهایی با متراژ 80، 100 و 120 متر مربعی تفکیک شده‌اند.

وی اذعان داشت: انجام کارهای مربوط به گرفتن وام‌های مسکن مهر و بانک توسعه تعاون برای همه این واحدها اخذ پروانه برای آن‌ها، گودبرداری، قالب چینی، اسکلت‌سازی و امور تأسیساتی و زیربنایی این واحدها از سال 88 آغاز شده و تاکنون‌ 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

موسوی ابرا‌ز داشت: 100 واحد مسکونی دیگر نیز در قالب فاز دوم پروژه جام‌جم در حال ساخت است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 91 واگذار شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول