اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم خوستار شد

نگاه ویژه مسئولین به صدا و سیمای قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم گفت: صدا و سیمای مرکز قم نیازمند حمایت‌های ویژه مسئولین است.

نگاه ویژه مسئولین به صدا و سیمای قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بهرام محمدی‌نیا امروز در دیدار مدیران کل و مسئولین استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سال گذشته، سال پویایی و تلاش صدا و سیمای مرکز قم در همه ابعاد بود.

وی با اشاره به افزایش ساعات پخش شبکه نور از 9 ساعت به 20 ساعت افزود: سیمای قم قادر به تولید روزانه 5 ساعت برنامه بوده و بقیه این زمان به سایر برنامه‌ها اختصاص دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به وجود سه بخش خبری در رادیو و چهار بخش خبری در سیمای مرکز قم گفت: هفت برنامه مختلف مربوط به خانواده از قبیل آسیب‌شناسی خانوادگی و بحث‌های مربوط به ازدواج و مهارت‌های زندگی نیز در صدا و سیمای مرکز قم در حال پخش است.

وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز قم در زمینه پوشش اخبار راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته رتبه نخست مراکز استان‌ها را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه در انتخابات مجلس نیز دو عنوان خبری ممتاز به این مرکز اختصاص داشت.

وی از جذب 50 نیرو طی سال گذشته در صدا و سیمای مرکز قم خبر داد و ابراز کرد: تلاش می‌کنیم در سال جاری به شأن و جایگاه واقعی شهر قم دست پیدا کنیم اما این امر نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی ویژه مسئولین است.

محمدی‌نیا با بیان اینکه صدا و سیمای قم مبلغی بیشتر از سایر مراکز استان‌ها دریافت نمی‌کند گفت: در برخی استان‌ها، کمک‌های خوبی از سوی بعضی نهادها به سیمای مراکز ارائه می‌شود، اما این مسئله در قم وجود ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم خاطر نشان کرد: چنانچه خواهان تبدیل شدن قم به شهر نمونه اسلامی در جهان هستیم باید به صدا و سیمای این شهر نیز نگاه ویژه داشته باشیم.

وی از حضور مؤثر صدا و سیمای قم در شبکه‌های ملی و بین‌المللی خبر داد و افزود: در خصوص مستندسازی واقعه انقلاب نیز تصمیم داریم ابتدا با علما و پس از آن با مراجع عظام تقلید به گفت‌و‌گو نشسته و مصاحبه‌های اختصاصی را با آنها ترتیب دهیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول