اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری خبر داد

پخش ویژه‌ برنامه‌های نوروز 91 از صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از پخش ویژه برنامه‌های نوروز 91 از صدا و سیمای این استان خبر داد.

پخش ویژه‌ برنامه‌های نوروز 91 از صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله رحیم‌زاده اظهار داشت: سال نو، سلام نو و بهار بام ایران عنوان ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه استانی صدای مرکز چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: برنامه سال نو، سلام نو ویژه صبح در تعطیلات نوروز شامل بخش‌های متنوع، لحظات شاد و سرگرم کننده‌ای را برای مخاطبان شبکه استانی صدای مرکز چهارمحال و بختیاری فراهم می‌کند.

رحیم‌زاده ادامه داد: گفت‌وگو با میهمانان نوروزی، نمایش‌ها و آوازهای طنز، اطلاع‌رسانی از نحوه خدمات‌رسانی ستاد تسهیلات سفر، مسابقه و گزارش از اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری، گزارش هواشناسی، اشک‌ها و لبخندها، ارتباط با سایر مراکز استان‌ها و معرفی آداب و رسوم مردم استان در عید نوروز از جمله بخش‌های برنامه سال نو، سلام نو را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این برنامه در تعطیلات نوروز هر روز پخش می‌شود، گفت: برنامه‌های تعطیلات نوروز هر صبح از ساعت 10:30 به مدت 150 دقیقه و در روز اول فروردین و همزمان با لحظات تحویل سال از ساعت 7:10 صبح تا 12 از رادیوی استان پخش می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین بهار بام ایران برنامه عصرگاهی صدای مرکز چهارمحال و بختیاری با پخش موسیقی و ترانه‌های شاد بهاری، نمایش رادیویی، مسابقه، تلفن‌های مردمی، ارتباط با هلال‌احمر و مراکز بهداشتی، گزارش، گفتگو با خوانندگان استان و گفت‌وگو با مسافران نوروزی و مردم استان لحظات شادی را در تعطیلات نوروز به یادگار می‌گذارد.

رحیم‌زاده اضافه کرد: بهار بام ایران در نوروز 91 هر روز عصر از ساعت 17 به مدت 150 دقیقه پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه شبکه استانی سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری نیز با ویژه برنامه‌های متنوعی به استقبال بهار می‌رود، گفت: سیمای جهان‌بین در ویژه برنامه 120 دقیقه‌ای سیمای بامدادی سال نو را آغاز و در سایر برنامه‌های روزانه در بخش‌های مختلف به موضوع نوروز می‌پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این برنامه با پرداختن به موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تفریحی سعی در فراهم کردن لحظاتی شاد و متنوع در تعطیلات سال نو برای مردم استان و گردشگران نوروزی دارد.

وی ادامه داد: این برنامه به تهیه‌کنندگی بیژن علی‌بابایی در بخش‌های مختلف از جمله کندیمیز، ولات، سلام همشهری، سفر به مناطق سیاحتی و زیارتی، گزارش از مراکز درمانی و سربازخانه‌ها، پخش سرودهای محلی، تولد یک پروانه و تقویم تاریخ در ایام نوروز از ساعت 7:30 به مدت 90 دقیقه پخش می‌شود. 

رحیم‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین برنامه فصل لبخند با رویکرد طنز و با استفاده از منابع آرشیوی در بخش‌های نمایش طنز محلی، بخش‌هایی از فیلم های کمدی، دوبله محلی، کارتون‌های طنز، موسیقی تصویر، دوربین مخفی و لحظه‌های دیدنی به تهیه‌کنندگی فرشاد صالحی از ساعت 22 به مدت 45 دقیقه پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برنامه شب‌های بام ایران نیز در سال جدید میهمان شبانه مردم است و در بخش‌های گزارشی، پشت پرده شب، مسابقه حضوری در بین مردم و بخش‌های مختلف طنز به تهیه‌کنندگی علی شفیعی هر شب ساعت 21 به مدت 45 دقیقه لحظاتی شاد و به یادماندنی را برای هم استانی‌ها فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: برنامه اجتماعی خونه مهر، برنامه اتل متل ویژه مخاطبان گروه سنی خردسال و کودک، معرفی برترین اماکن گردشگری، تاریخی و تفریحی استان در قالب گزارش‌های تولیدی برای ارسال به تهران و پخش محلی، تهیه گزارش‌های خبری از حضور گردشگران و مسافران در استان از دیگر تولیدات این مرکز است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول