اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بوشهر خبر داد

برگزاری 10 نمایشگاه صنایع دستی / پخش 200 دقیقه خبر نوروزی از صدا و سیما

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر گفت: در ایام نوروز 10 نمایشگاه صنایع دستی در استان بوشهر برپا شده است.

برگزاری 10 نمایشگاه صنایع دستی / پخش 200 دقیقه خبر نوروزی از صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمد دشتی صبح امروز در بازدید از کمپ‌های نوروزی در شهرستان‌های گناوه و دیلم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همچنین در این ایام بیش از 200 دقیقه خبرهای مرتبط با فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر از صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش شده است.

وی افزود: رسانه‌های محلی به ویژه خبرگزاری‌های فعال بوشهر نیز در این مدت به طور کامل اخبار مربوط به سفرهای نوروزی را در بوشهر پوشش داده‌اند که از خبرنگاران این رسانه‌ها قدردانی می‌کنم.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در روستاهای هدف گردشگری همچون مجسمه‌های شنی و غذاهای محلی در روستاهای مال‌قائد و مال‌خلیفه و همچنین جشنواره طبخ میگو در شهر بوشهر توسط بخش خصوصی از عمده برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر بوده است.

دشتی گفت: در زمینه اطلاع‌رسانی با همکاری شهرداران، هلال احمر و میراث فرهنگی 70 پایگاه اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهرها و نقاط گردشگر‌پذیر استقرار یافته است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش تبلیغات بیش از یک میلیون بروشور، نقشه، کتابچه، پوستر و ... چاپ و بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

دشتی گفت: از دیگر جلوه‌های دیدنی استان بوشهر صنایع دستی است که در بخشی از موزه به نمایش درآمده و غرفه‌های فروش نیز دائر است.

وی افزود: موزه‌ مردم‌شناسی استان بوشهر در ساحل بندر بوشهر نیز پذیرایی مهمانان نوروزی است و در این موزه علاقه‌مندان با گوشه‌های مختلف از زندگی و آداب و رسوم و مشاغل استان به صورت نزدیک آشنا شده و اطلاعات کافی از فرهنگ مردم استان به دست می‌آورند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول