اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام صدا و سیمای سمنان:

ورزش در صدا و سیمای سمنان جان می‏گیرد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: ورزش در صدا و سیمای سمنان جان می‏گیرد، چرا که رسانه استانی در این زمینه نقش مهمی دارد.

ورزش در صدا و سیمای سمنان جان می‏گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز به منظور تقویت برنامه‏های ورزشی صدا و سیما، جلسه‏ای با عنوان رسانه و راهکارهای تقویت برنامه‏های ورزشی با حضور کارشناسان و مدیران برنامه‏ساز در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد.

قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز سمنان در این نشست با اشاره به اینکه ورزش باید در تمام ابعاد جامعه در نظر گرفته شود و همه اقشار سنی در آن دیده شوند، گفت: صدا و سیمای مرکز سمنان تلاش دارد تا برای تمام اقشار مختلف مردم در رده‏های مختلف سنی برنامه ورزشی تهیه کند.

علی مسلمان‌حجم، تعداد و تولید برنامه‏های ورزشی در صدا و سیما را مناسب دانست و تأکید کرد: برنامه‏های ورزشی در این مرکز با جدیت تهیه، تولید و پخش می‌شود.

مسلمان اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز سمنان به کارشناسان ورزشی و جوانان نیاز دارد و از سوژه‏های مناسب نیز استقبال می‏کند.

قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز سمنان هدف از تشکیل این جلسه را تقویت برنامه‏سازی از نظر محتوایی در زمینه ورزش دانست.

اعظم طاهریان، مدیر آموزش و پژوهش صدا و سیمای مرکز سمنان نیز توجه به ورزش‏های همگانی را مهم دانست و بیان داشت: باید تلاش کنیم تا ورزش‏های همگانی در خانواده‏ها نهادینه شود، چرا که برای سلامتی جسم و روح نیازمند آن هستیم.

مشاور ورزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز پرداختن به چهره‏های موفق ورزشی، ورزش‏های قهرمانی، موارد و مشکلات ورزش از جمله خصوصی‏سازی و ارتباط بین دستگاه‏ها و بیان مشکلات هیئت‏های ورزشی در صدا و سیما را باعث موفقیت برنامه‏های رسانه دانست.

مشاور ورزشی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم گفت: معرفی چهره‏های موفق ورزشی، پرداختن به ورزش‏های قهرمانی، بررسی مشکلات ورزشی از جمله خصوصی‏سازی از نکاتی است که پیشنهاد می‏شود در برنامه‏های ورزشی در نظر گرفته شود.

یکی از کارشناسان اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در ادامه ورزش را یکی از ابزارهای مهم برای گذراندن اوقات فراغت دانست و گفت: فرهنگ‏سازی مردم و آوردن هزینه ورزشی در سبد اقتصادی خانواده، تولید برنامه‏های آموزش ورزش و پرداختن به ورزش‏های بومی و محلی در برنامه‏های ورزشی می‏تواند باعث ارتقای برنامه‏های ورزشی صدا و سیما شود.

مشاور جوان استاندار سمنان نیز روح سالم را در بدن سالم دانست و پرداختن به ورزش را از مهم‏ترین وظایف رسانه عنوان کرد.

حجت‏الاسلام علی جلالی اظهار کرد: باید در رسانه مباحث ورزشی در جایگاه ویژه‏ای قرار گیرد و رشته‏های مختلف نیز به مردم معرفی شده و دربر گیرنده تمامی قشرهای جامعه باشد.

وی افزود: شناخت ظرفیت‏های ورزش استان سمنان و آسیب‏شناسی مدیریتی ورزش از نکته‏هایی است که می‏تواند در پیشبرد و رسیدن به اهداف مورد نظر صدا و سیما ثمربخش باشد.

جلالی از برنامه‏سازان ورزشی خواست تنها به ورزش‏های قهرمانی نپردازند و برنامه‏های آنان تمام رشته‏های ورزشی را پوشش دهند.

در این جلسه، مشاور مدیرکل صدا و سیمای سمنان در امور جوانان، معاون اطلاعات و اخبار، تهیه‌کننده برنامه‏های ورزشی، مدیر تولید صدا، مدیر آرشیو و کتابخانه و مدیر پخش سیمای مرکز سمنان، مباحث و مطالب خود را برای کیفی‏سازی برنامه‏های ورزشی این مرکز بیان کردند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول