اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

سپاه و بسیج در صف اول اجرای منویات رهبری هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)‌ استان سمنان گفت: سپاه و بسیج در برآورده ساختن منویات مقام معظم رهبری در صف اول هستند و هر روز تلاش خود را در این زمینه افزایش می‏دهند.

سپاه و بسیج در صف اول اجرای منویات رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی استادحسینی در جمع کارکنان سپاه استان سمنان اظهار داشت: امروز به علت عدم درک از ظرفیت موجود و خود کم‏بینی، جنسی را که تولید می‏کنیم با آرم خارجی بر چسب می‏شود.

وی با بیان اینکه کالای داخلی وقتی می‏تواند تأثیرگذار باشد که تولید و کیفیت داشته باشد، اذعان داشت: اگر سرمایه‏گذاری روی کالای ایرانی نسبت به کالای خارجی صورت گیرد و علاوه بر آن کیفیت ارتقاء یابد، مشکل کار و اشتغال جوانان نیز برطرف می‏شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)‌ استان سمنان گفت: تولید کالای با کیفیت از تولید انبوه اما با کیفیت در سطح پایین بهتر است.

استادحسینی بیان داشت: سپاه و بسیج می‏توانند در زمینه فرهنگ‏سازی و ترویج حمایت از تولیدات داخلی نقش داشته باشند و نیازها را برآورده سازند، در عین حال باید برای عملیاتی‏سازی دستور امام خامنه‏ای فکر کنیم و با برنامه‏ریزی در حوزه‏های اقتصادی سپاه و بسیج تلاش ویژه‏ای داشته باشیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پایان گفت: رعایت ادب و احترام گذاشتن به بزرگ‏ترها سفارش اسلام است و این موضوع موجب صمیمیت و عزت افراد می‏شود، بنابراین پاسداران و بسیجیان آداب فردی و اجتماعی را خصوصاً در تعامل با مردم و مراجعان رعایت کنند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول