اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان:

حمایت از تولید داخلی زمینه ساز اقتدار اقتصادی ایران است

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: حمایت از تولید داخلی زمینه ساز اقتدار اقتصادی ایران است.

حمایت از تولید داخلی زمینه ساز اقتدار اقتصادی ایران است

حجت الاسلام علی اصغر گرجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به شعار رهبری در سال جاری، اظهار داشت: یکی از اصولی که دین مبین اسلام از صدر بعثت پیامبر(ص) بر آن پافشاری و تأکید دارد، بحث خوداتکایی و استقلال مسلمانان است که در این زمینه نیز در جای جای قرآن ملاحظه میکنیم که خداوند متعال توصیه میکند که مسلمانان ضمن حفظ اقتدار خود تلاش کنند تا از هر جهتی مستقل باشند، که پیام رهبری نیز به واقع مؤید این بحث است.

وی با تأکید بر اینکه امر استقلال و عدم وابستگی تحقق پیدا نمیکند مگر در سایه تأکید و باور توانمندیهای مسلمانان از نظر سیاسی، نظامی و اقتصادی؛ عنوان کرد: در سال جاری نیز مقام معظم رهبری با دست گذاشتن بر امر حمایت از تولید و سرمایه داخلی در واقع بر این مهم صحه گذاشتند و تأکید کردند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان با بیان اینکه در شرایط کنونی انقلاب اسلامی در جهان مرحله تثبیت خود را نیز پشت سر گذاشته است، ابراز داشت: در حال حاضر در مرحله رشد و بالندگی این انقلاب قرار داریم که در راستای این رشد، بالندگی و عدم وابستگی باید به خودکفایی برسیم و بتوانیم صادرات قابل توجهی داشته باشیم.

به گفته گرجی، امر خودکفایی و ارتقای صادرات کشور به سایر کشورهای جهان در گرو حمایت همه جانبه مردم از تولیدات داخلی و ملی و نیز حمایت از کار و سرمایه ایران است.

وی با تأکید بر لزوم اعتماد بر تولیدات داخلی عنوان کرد: تولیدات داخل کشور دست کمی از تولیدات مشابه خارجی ندارد و حتی اگر در مواردی کیفیت پایین تری نیز داشته باشد باید برای ملت ما ارزشمندتر از تولیدات بیگانگان باشد چون حمایت از این نوع تولیدات زمینه ساز رشد و شکوفایی است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان با بیان اینکه یکی از مباحث مهم استقلال کشور امر استقلال اقتصادی است، تصریح کرد: این مهم امر شایان توجهی در پیام رهبری در سال جاری است که به واقع با عنایت مردم و مسئولان باید به صورت ویژه مورد توجه و عمل باشد.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: پیام رهبری و امر تحقق بخشی به آن در سال جاری منجر به ایجاد ایران اسلامی مقتدر و توانمند از حیث سیاسی و اقتصادی در جهان خواهد شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول